Місто дедалі більше заповнюється машинами. Автівки паркуються не тільки уздовж дороги, заважаючи проїзду інших, але й на тротуарах та газонах, зменшуючи місце для проходу людей до мінімально можливого. У дворах житлових будинків ввечері майже не лишається місця, де можна висадити квіти та де можуть гратися діти: усе заставлено машинами.

Київські площі уже давно стали додатковим паркувальним майданчиком: Контрактова та Майдан заставлені машинами навіть уночі. Якщо у вас біля будинку немає парку, то ви змушені гуляти уздовж доріг, вдихаючи шкідливі викиди та пробираючись між рядами машин.

Ця тенденція стає все більш загрозливою: місто перетворюється на місце для машин, а не для людей. Що з цим робити, обговорюватимуть небайдужі кияни у четвер, 3 лютого.

У будинку Архітектурного клубу за адресою Грінченка, 7 (будинок архітектора) 3 лютого о 18:00 пройде публічна дискусія на тему “Київські площі: куди зникає публічний простір?”.

З програмою дискусії Ви можете ознайомитися за посиланням.

Просимо підтвердити Вашу участь до 02.02.2011 за телефоном (044)390 70 78 або електронною поштою makarenko at boell.org.ua

Організаторами заходу є Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні спільно з Архітектурним клубом, Центром візуальної культури Національного університету Києво-Могилянська академія, Асоціацією велосипедистів Києва, Центром субкультурних ініціатив «Urban X» та творчою формацією «Garage Gang Kollektiv» в рамках свого річного проекту «Стратегія урбаністичного майбутнього для Києва».

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує