Велосипедисти просять включити в міський бюджет на 2011 рік гроші на побудову велодоріжок у Києві. Такого листа вони надіслали в три управління київської мерії, які можуть формувати або пропонувати статті міського бюджету в питанні побудови велодоріжок – у Головне управління транспорту, Головне управління економіки та Головне фінансове управління.

«На київських дорогах та мостах щороку гинуть велосипедисти. Якби на мостах уже були прокладені безпечні, відділені від дороги велосипедні маршрути, цих смертей можна було би уникнути. Прагнучи зробити Київ безпечним та готуючись до «Євро-2012», міській владі треба звернути увагу на побудову зручної та безпечної мережі велодоріжок, по якій можна буде швидко та спокійно доїжджати з дому на роботу, зі спального району в центр», – каже заступник голови Асоціації велосипедистів Києва Дмитро Александров.

Він додає, що побудова велодоріжок є одним з найперших прохань киян, які вони висловлюють на різних екологічних акціях та у телефонних дзвінках в Асоціацію велосипедистів та на радіо, коли там говорять про велосипеди.

Нагадаємо, побудова 162 кілометрів велосипедних доріжок у Києві передбачена Програмою з облаштування велодоріжок на 2010-2012, яку затвердила Київська міська рада 24 грудня 2009 року. Згідно з програмою, у 2010 році у Києві мало з’явитися вісім веломаршрутів, у 2011 – сім, у 2012 – ще два, усього 17 веломаршрутів.

У березні, під час формування міського бюджету на 2010 рік, велосипедисти просили в мерії 19 мільйонів гривень на побудову велодоріжок. Прохання велосипедистів не було виконане, але пізніше, після акції протесту проти чергової смерті велосипедиста на мості, у Києві відкрили першу велодоріжку – на новозбудованій вулиці Здолбунівській. Втім, перша велодоріжка поки що не користується популярністю, бо з’єднує Позняки з Позняками, і не є технічно досконалою, наприклад, її ширина недостатня для зручного роз’їзду двох велосипедистів.

Усього на побудову велодоріжок потрібно 79 мільйонів гривень (згідно зі затвердженою Програмою): 16 мільйонів у 2010 (роботи не були виконані), 38 мільйонів у 2011 та 25 мільйонів – у 2012 роках.

 

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до:

Дмитро Александров,

заступник голови Асоцаіції велосипедистів Києва

dmitro.alexandrov at www.avk.org.ua

+38 (067) 662-98-49

 

 

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та