У 2011 році у столиці планують збудувати 20 кілометрів велосипедних доріжок, на які виділять приблизно 20 мільйонів гривень.

Про це у середу, 30 грудня, заявив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, відповідаючи на питання журналіста “Української правди”, скільки велодоріжок буде побудовано у наступному році.

Доріжки мають з’явитися на вулиці Горького, проспекті Бажана і частині проспекту Перемоги, а також ще на кількох вулицях, при проведенні ремонтів на них. Але їх будуватимуть тільки там, де у 2011 проходитиме реконструкція доріг.

“Це будівництво буде здійснюватися в складі проектів, які коштують 200 мільйонів гривень, 150 мільйонів гривень… Якщо сказати приблизно – то на велодоріжки видылять мінімум мільйонів 20, а в кілометрах, то це кілометрів 20, може 25. Ці доріжки вже запроектовані, але за один рік всі не можуть бути повністю реалізовані”, – відповів Попов.

Водночас, у Програмі соціально-економічного розвитку та у міському бюджеті, які сьогодні затвердили депутати Київради, на велодоріжки виділений один мільйон гривень. У Головному економічному управлінні мерії велосипедистам повідомили, що на більше грошей не знайшлося.

Один мільйон – це на “перспективне проектування влаштування велосипедних доріжок”. Термін будівництва: травень 2012 – грудень 2013. Кошторисна вартість будівництва не змінилася з часу прийняття Програми облаштування велодоріжок і становить 79 мільйонів гривень.

В Асоціації велосипедистів Києва, вважають, що велодоріжки треба будувати системно, а не там, де сьогодні проводиться реконструкція. Несистемний розвиток велоінфраструктури не приведе до значних зрушень у розвантаженні транспортної інфраструктури та популяризації велотранспорту.

У зв’язку із цим велосипедисти закликають міську владу професійніше підійти до питання будівництва велодоріжок, вивчити іноземний досвід та більш відкрито поставитися до запитів громадськості і до їхньої пропозиції консультаційної допомоги.

інші цікаві матеріали

Проект “ВелоСхід”, який за підтримки USAID стартував на Сході України у червні цього року, вже добігає кінця. За чотири місяці проектна команда Асоціації велосипедистів Києва

АВК запускає для волонтерської команди міні-курс з журналістики та створення контенту на теми про міський розвиток та велорух.   Ми впевнені, що усі наші волонтери

Міністерство інфраструктури України чекає на пропозиції та коментарі про затвердження плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року. З проектом