У суботу, 27 листопада, пройшли щорічні загальні збори членів Асоціації велосипедистів Києва.

На збори прийшли 11 із 21 членів Асоціації, і ось кого вони побачили, почули і обрали…

Після традиційних питань обрання головуючого та секретаря зборів, члени Асоціації перейшли до більш цікавих пунктів порядку денного. Одним з перших був звіт про діяльність у 2010 році. Дивиться також звіт про акції Асоціації в мультимедійній формі. Голова Асоціації у 2010 році Віктор Загреба розказав і показав усім, чим займалася Асоціація і яких результатів досягла.

Найскладнішим питанням, яке викликало найбільше суперечок, був наступний пункт – проект оновленого Статуту Асоціації. Оскільки Асоціація планує реєструватися як юридична особа, Статут розглядали дуже прискіпливо, і затвердили після числених правок. (Відчуття з перебування у цей момент у залі – “як у Верховній Раді”, кажуть ті, хто може це порівняти).

Члени Асоціації встановили членський внесок на наступний рік у розмірі 100 гривень, і, хто міг, одразу ці гроші сплатив.

Після цього перейшли до волевиявлення: виборів членів Ради Асоціації велосипедистів у кількості п”яти осіб, та виборів нового голови Асоціації і ревізора.

Більшістю голосів був обраний такий склад Ради Асоціації: Дмитро Александров, Ірина Бондаренко, Віктор Загреба, Ксенія Семенова, Ірина Ставчук. Більше про членів Ради Асоціації можна прочитати у їхніх передвиборчих інтерв”ю.

Створити Раду Асоціація прагла для того, щоб була можливість приймати демократичні, всебічно обговорені рішення. Також очікується, що саме члени Ради усвідомлюватимуть свою відповідальність та виконуватимуть основні проекти та поточну роботу Асоціації.

У тому ж бюлетені був обраний новий голова Асоціації велосипедистів Києва. Незважаючи на незручність у цьому питанні української мови, головою Асоціації стала Ірина Бондаренко.

Ірина працює прес-секретарем у громадській організації Національний екологічний центр України, також вона є журналістом і час від часу пише статті на велосипедну та екологічну тематику в різні видання. До роботи в Асоціації Ірина долучилася влітку 2008 року, коли на Московському мості збили велосипедистку Тетяну Морозову. Після цієї чергової аварії за участі велосипедиста Ірина вирішила також вимагати безпеки для велосипедистів Києва, і вирішила робити це за допомогою Асоціації.

Шляхом відкритого голосування (тобто, підняттям рук) члени Асоціації вибрали ревізора на 2011 рік. Ревізор має контролювати діяльність, у тому числі фінансову, Асоціації, і звітувати про це на наступних зборах. Ревізором обрали Кирила Савіна, керівника представництва Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні (це німецька громадська організація при німецькій Партії Зелених). З Кирилом Асоціація велосипедистів познайомилася на Велодні у 2010 році, коли Кирил їхав на велосипеді з німецьким прапорцем, а Іра Бондаренко, яка курувала роботу преси, якраз шукала іноземця для коментарів телеканалу “Інтер”. Кирил присвятив багато свого вільного часу обробці документів нашої громадської організації, постійно надавав свої зауваження та коментарі, і тому, як ніхто інший, може справедливо ревізувати нашу діяльність.

Нагадаю, що і члени Ради, і голова Асоціації, і ревізор, а також всі інші члени Асоціації, працюють на громадських засадах, що означає – безкоштовно 🙂

Після привітання членів Ради та новообраного голови Асоціації, Ксенія Семенова презентувала Стратегічний план роботи Асоціації велосипедистів Києва на 2011-2014 роки (pdf), а також річний план роботи на 2011 рік. Більшістю голосів була затверджена Стратегія, а Робочий план ще підлягатиме коригуванню.

Більшістю голосів члени Асоціації велосипедистів прийняли ще одне важливе рішення: про необхідність реєстрації юридичної особи. На даний момент Асоціація велосипедистів Києва є зареєстрованою громадською організацією, але не є юридичною особою, через це іноді виникають труднощі, зокрема, у визнанні наших вимог. Тому у 2011 році плануємо стати юридичною особою.

Після зборів усі бажаючі, хто не був за кермом велосипеда, пішли в кав”ярню обговорювати збори. Закінчили уже після 21:00 🙂

Чекайте публікації усіх важливих документів та слідкуйте за оновленнями!

 

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив