Велосипедисти вирішили не чекати виконання обіцянок влади та самі намалювали першу велодоріжку у Києві. Велодоріжка з’явилася у неділю, 10 жовтня.

Про це повідомляє Асоціація велосипедистів Києва.

Для малювання велодоріжки велосипедисти вибрали Володимирський узвіз. Згідно з програмою облаштування велодоріжок у Києві, яку київські депутати затвердили у грудні 2009, по узвозу проходить маршрут №12 «Поділ». Велодоріжка тут мала бути прокладена цього року.

«До кінця року залишилося кілька місяців, і очевидно, що обіцяну велодоріжку тут не прокладуть. Але вона дійсно потрібна: Володимирський узвіз вкритий бруківкою, і спускатися по ньому на велосипеді не тільки незручно, а й небезпечно. Тому ми вирішили не чекати і намалювати велосипедно-пішохідну доріжку самостійно – на тротуарі», – пояснює організатор акції, член Асоціації велосипедистів Києва Іра Бондаренко.

Вона додає, що будівництво велодоріжки тут затверджене і київськими депутатами, і Державною автомобільною інспекцією Києва, і КП «Київдорсервіс», тому її існування цілком законне. Не виділили тільки гроші в бюджеті.

Для малювання велосипедисти купили білу фарбу та балончики, вирізали з туристичних килимків трафарети і склеїли з фанери дорожні знаки. День для малювання велодоріжки велосипедисти вибрали не випадково: таким чином вони долучилися до святкування Дня кліматичних дій, відомого під назвою 10/10/10 (10 жовтня 2010). Водночас, акція – це відповідь київській владі, яка надіслала в Асоціацію велосипедистів листа із повідомленням, що велодоріжки будуватимуть у лісах та парках Києва, а не уздовж вулиць.

«Велодоріжки у місті потрібні для зручного і безпечного проїзду велосипедом з дому на роботу. Тому пропозиція управління транспорту щодо облаштування велодоріжок у парках та лісах, замість перевантаженого центру міста, абсолютно неприйнятна. У лісі й так можна їздити на велосипеді. Там велодоріжка, на відміну від центру, не потрібна», – каже Іра Бондаренко.

Вперше про велодоріжки у Києві заговорили у 2008 році, коли п’яний водій насмерть збив велосипедиста на вулиці Артема. Тоді під тиском велосипедистів мер підписав розпорядження №886, згідно з яким ще до кінця 2008 на двох мостах Києва мали з’явитися велодоріжки. У 2009 Київська міська рада прийняла рішення «Про облаштування велодоріжок», згідно з яким у Києві мали з’явитися 17 веломаршрутів загальною довжиною 168 км. Досі жодна частина жодного з цих документів не була виконана.

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до:

Іра Бондаренко, aктивіст АВК

097 699 10 38

isbondarenko at gmail.com

 

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та