Київ, 29 жовтня 2010. – До пропозицій велосипедистів розвивати велоінфраструктуру в українських містах дослухалися лише поодинокі кандидати на посаду мера або депутата у місцеву владу. Про це повідомляє Асоціація велосипедистів Києва.

Два тижні тому, за ініціативи Асоціації велосипедистів, велосипедисти з різних областей України надіслали у передвиборчі штаби різних партій листи із пропозицією внести розвиток велоінфраструктури у свої програми дій. Вони пояснили, що велоінфраструктура сприятиме зниженню транспортного навантаження та скороченню кількості машин на дорогах, скороченню кількості викидів шкідливих речовин та покращенню здоров’я населення.

Велосипедисти попросили внести у програми дій такі кроки:

 

а) встановлення велосипедних парковок у місцях загального користування (лікарні, інститути, бібліотеки, залізничні станції тощо); зобов’язання супермаркетів, торговельних та офісних центрів встановлювати велопарковки так само, як зараз встановлюють автомобільні парковки;

б) облаштування мережі зручних та безпечних велосипедних доріжок;

в) популяризація велотранспорту через комунальні засоби масової інформації та соціальну рекламу.

На такі пропозиції велосипедистам відповіли одиниці.

„Під час вручення велозвернення багато хто в штабах вигукував „Та я! Я взагалі на ровері катаюся, я вас підтримую!” Але на цьому ентузіазм зазвичай закінчувався. Хіба що на сайті Тернопільської міської ради з’явилася новина, у якій діючий мер Тернополя обіцяє велодоріжки у місті”, – повідомив активіст Роман з Тернополя.

На прохання велосипедистки Наталії з Яремче, кандидат на посаду міського голови Яремча Антон Яворський орський вніс пункт „сприяння розвитку екологічно чистих видів транспорту в Яремчанському районі”.

Також розвитком велоінфраструктури займається діючий мер міста Долина Тернопільської області Володимир Гаразд. Він уже запрошував іноземних спеціалістів, аби вони розказали, що і як варто змінити у місті, щоб воно стало велосипедним.

Згідно з даними екологів, на даний момент у великих українських містах автотранспорт є найбільшим забруднювачем атмосферного повітря, сягаючи 90% від загальної кількості викидів шкідливих речовин.

 

інші цікаві матеріали

У 2019 році U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») запустила першу в Україні програму сертифікації бізнесу Bike Friendly Company. Першими учасниками сертифікаційної програми Bike friendly Company

У вихідний день на вулицях Києва стало на 15% більше велосипедистів за рік. Такі результати підрахунку велосипедистів навесні 2019 року, який провела U-Cycle (ГО «Асоціація

23 червня U-Cycle (громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва») організувала корпоративну велошколу для працівників «Дарниці». Велошколу з безпеки руху відвідали працівники офісу, виробництва та лабораторії фармацевтичної