Київ, 29 жовтня 2010. – До пропозицій велосипедистів розвивати велоінфраструктуру в українських містах дослухалися лише поодинокі кандидати на посаду мера або депутата у місцеву владу. Про це повідомляє Асоціація велосипедистів Києва.

Два тижні тому, за ініціативи Асоціації велосипедистів, велосипедисти з різних областей України надіслали у передвиборчі штаби різних партій листи із пропозицією внести розвиток велоінфраструктури у свої програми дій. Вони пояснили, що велоінфраструктура сприятиме зниженню транспортного навантаження та скороченню кількості машин на дорогах, скороченню кількості викидів шкідливих речовин та покращенню здоров’я населення.

Велосипедисти попросили внести у програми дій такі кроки:

 

а) встановлення велосипедних парковок у місцях загального користування (лікарні, інститути, бібліотеки, залізничні станції тощо); зобов’язання супермаркетів, торговельних та офісних центрів встановлювати велопарковки так само, як зараз встановлюють автомобільні парковки;

б) облаштування мережі зручних та безпечних велосипедних доріжок;

в) популяризація велотранспорту через комунальні засоби масової інформації та соціальну рекламу.

На такі пропозиції велосипедистам відповіли одиниці.

„Під час вручення велозвернення багато хто в штабах вигукував „Та я! Я взагалі на ровері катаюся, я вас підтримую!” Але на цьому ентузіазм зазвичай закінчувався. Хіба що на сайті Тернопільської міської ради з’явилася новина, у якій діючий мер Тернополя обіцяє велодоріжки у місті”, – повідомив активіст Роман з Тернополя.

На прохання велосипедистки Наталії з Яремче, кандидат на посаду міського голови Яремча Антон Яворський орський вніс пункт „сприяння розвитку екологічно чистих видів транспорту в Яремчанському районі”.

Також розвитком велоінфраструктури займається діючий мер міста Долина Тернопільської області Володимир Гаразд. Він уже запрошував іноземних спеціалістів, аби вони розказали, що і як варто змінити у місті, щоб воно стало велосипедним.

Згідно з даними екологів, на даний момент у великих українських містах автотранспорт є найбільшим забруднювачем атмосферного повітря, сягаючи 90% від загальної кількості викидів шкідливих речовин.

 

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та