Київ, 29 жовтня 2010. – До пропозицій велосипедистів розвивати велоінфраструктуру в українських містах дослухалися лише поодинокі кандидати на посаду мера або депутата у місцеву владу. Про це повідомляє Асоціація велосипедистів Києва.

Два тижні тому, за ініціативи Асоціації велосипедистів, велосипедисти з різних областей України надіслали у передвиборчі штаби різних партій листи із пропозицією внести розвиток велоінфраструктури у свої програми дій. Вони пояснили, що велоінфраструктура сприятиме зниженню транспортного навантаження та скороченню кількості машин на дорогах, скороченню кількості викидів шкідливих речовин та покращенню здоров’я населення.

Велосипедисти попросили внести у програми дій такі кроки:

 

а) встановлення велосипедних парковок у місцях загального користування (лікарні, інститути, бібліотеки, залізничні станції тощо); зобов’язання супермаркетів, торговельних та офісних центрів встановлювати велопарковки так само, як зараз встановлюють автомобільні парковки;

б) облаштування мережі зручних та безпечних велосипедних доріжок;

в) популяризація велотранспорту через комунальні засоби масової інформації та соціальну рекламу.

На такі пропозиції велосипедистам відповіли одиниці.

„Під час вручення велозвернення багато хто в штабах вигукував „Та я! Я взагалі на ровері катаюся, я вас підтримую!” Але на цьому ентузіазм зазвичай закінчувався. Хіба що на сайті Тернопільської міської ради з’явилася новина, у якій діючий мер Тернополя обіцяє велодоріжки у місті”, – повідомив активіст Роман з Тернополя.

На прохання велосипедистки Наталії з Яремче, кандидат на посаду міського голови Яремча Антон Яворський орський вніс пункт „сприяння розвитку екологічно чистих видів транспорту в Яремчанському районі”.

Також розвитком велоінфраструктури займається діючий мер міста Долина Тернопільської області Володимир Гаразд. Він уже запрошував іноземних спеціалістів, аби вони розказали, що і як варто змінити у місті, щоб воно стало велосипедним.

Згідно з даними екологів, на даний момент у великих українських містах автотранспорт є найбільшим забруднювачем атмосферного повітря, сягаючи 90% від загальної кількості викидів шкідливих речовин.

 

інші цікаві матеріали

Користувачів велосипеда у Києві знову побільшало: у будні рівно на 40%, а у вихідні – на 46% за рік. Це засвідчили результати останнього підрахунку велосипедистів

У конкурсі серед українських роботодавців «Велопрацедавець 2018» перемогла IT-компанія Intellias. Церемонія нагородження конкурсу відбулась 18 жовтня в Американському домі в Києві. Організатором конкурсу є громадська

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» створила 10 промоційних відеороликів про безпеку руху і культуру їзди на велосипеді. Відео ілюструють важливі правила дорожнього руху для велосипедистів,