Київ, 29 жовтня 2010. – Велодоріжки, які Прем’єр-міністр України відкрив учора на вулиці Здолбунівській, непридатні для проїзду на велосипеді. Окрім того, що вони проходять через паркінги та посередині тротуарів, у деяких місцях на них навіть немає заїздів.

Про це заявляє Асоціація велосипедистів Києва.

„Ми вважаємо, що будівництво велодоріжок – необхідний процес у розвитку сучасного міста, і тому вітаємо бажання місцевої та державної влади розвивати екологічно чистий транспорт. Але це треба робити раціонально і спираючись на міжнародний досвід. Те, що ми побачили вчора, можна назвати велодоріжкою лише частково. А саме, велодоріжка існує на Здолбунівській від Дніпровської набережної до вулиці Тепловозної. Усе інше – а це більша половина заявлених Прем’єр-міністром п’яти велокілометрів – це просто знаки посеред тротуару”, – заявив заступник голови Асоціації велосипедистів Дмитро Александров.

Дійсно, згідно з проектом, велодоріжка мала проходити по вулиці Здолбунівській на Позняках, від Дніпровської набережної до вулиці Драгоманова. Але посередині шляху велодоріжка несподівано зникає, починаючись з іншого боку вулиці. Ніяких переїздів, розмітки на дорозі, яка би вказувала шлях велосипедисту, на перехресті немає.

Другий веломаршрут – Дніпровська набережна. За минулий тиждень на тротуарі вулиці терміново встановили з десяток знаків „Велосипедна доріжка”, і так і лишили: ніякої розмітки, а у деяких місцях навіть заїздів на тротуар не зробили.

„Якщо на цьому тротуарі велодоріжка – то де мають ходити пішоходи? Стрибати під колеса авто? Переходити вулицю? Тротуар, на якому поставили знаки, не стає від цього велодоріжкою”, – каже Александров.

 

Згідно з Правилами дорожнього руху, велосипедист має рухатися по велодоріжці, а якщо її немає або по ній неможливо рухатися, то по дорозі. Тільки по двох кілометрах цієї „велодоріжки” можливо рухатися, – вважають велосипедисти, і вимагають виправити помилки, зокрема, відділити велосипедну доріжку від тротуару на Дніпровській набережній, розмітити переїзд велосипедистів на інший бік вулиці на Здолбунівській, нанести необхідну розмітку.

Велосипедисти наголошують, що 5 кілометрів велодоріжок – це крапля у морі київського транспорту. Велодоріжки потрібні не для прогулянок у парках, а для безпечного і зручного проїзду з дому на роботу або в магазин. Тому потрібна зручна мережа велодоріжок, у тому числі, й у центрі міста, і п’яти велокілометрів на Позняках для цього недостатньо.

Нагадаємо, 28 жовтня 2010 Премєр-міністр України Микола Азаров та перший заступник київського міського голови Олександр Попов відкрили залізничну станцію „Лівий берег”, реконструйовану вулицю Здолбунівська, на якій прокладена велодоріжка. Під час урочистого відкриття Азаров висловив сподівання, що розвиток велодоріжок частково доможе вирішити проблему розвитку транспортної інфраструктури Києва, і що він планує розвивати цей напрям і надалі.

 

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до:

 

Ірина Бондаренко,

активіст Асоціації велосипедистів Києва

097 699 10 38

isbondarenko at www.avk.org.ua

 

Дмитро Александров,

Заступник голови Асоціації велосипедистів Києва

067 662 98 49

dmitro.alexandrov@www.avk.org.ua

 

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та