Жодна з пропозицій велосипедної громадськості до проекту Транспортної стратегії не була врахована. Про це Асоціація велосипедистів Києва дізналася у остаточному проекті Транспортної стратегії, яку завтра, 20 жовтня, розглядатиме Кабінет міністрів.

„Ми пропонували створити і затвердити державну програму розвитку велотранспорту, переглянути існуючі нормативні акти.

Потрібен випереджаючий розвиток велоінфраструктури. Тобто, не чекати, поки велосипедистів стане так багато, що їм не буде де їздити, а навпаки: створити умови для велосипедистів зараз, і тоді люди не боятимуться пересідати на велосипед, обиратимуть його перед авто та маршрутками. Це може допомогти розвантажити транспортні проблеми у місті.

Втім, наші пропозиції щодо змін у нормативну базу, створення стоянок для велосипедів біля громадських закладів, щодо ведення державної пропаганди велотранспорту – всі наші пропозиції були проігноровані”, – каже заступник голови Асоціації велосипедистів Києва Дмитро Александров.

Дійсно, у проекті стратегії слово „вело” зустрічається тільки один раз. Це абстрактна фраза „стимулювання розвитку в містах пішохідних зон, велосипедних доріжок тощо”.

Також розробники стратегії проігнорували прохання визнати велосипедний транспорт складовою державної транспортної системи. В Асоціації вважають, що розробники стратегії абсолютно вірно прагнуть до розвитку екологічних та енергоефективних, альтернативних видів транспорту, але у їхньому переліку велосипеда немає.

Згідно з даними екологів, Транспортну стратегію намагаються прийняти швидко, до кінця року, щоб отримати бюджетну підтримку від Європейського союзу у розмірі 65 мільйонів євро. Тим не менш, прийняття стратегії без обговорення з громадськістю та без врахування хоча би кількох їх зауважень, суперечить процедурі надання коштів Євросоюзу.

Попередній проект стратегії можна завантажити за посиланням:

Транспортна стратегія України на період до 2020 року

Завантажити пропозиції велосипедистів

Дмитро Александров,

Заступник голови Асоціації велосипедистів Києва,

067 662 98 49

dmitro.alexandrov at www.avk.org.ua

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та