Київська велосипедистка, яку вчора збив водій на Жулянському шляхопроводі, є однією з найкращих велосипедисток України у стилі крос-кантрі.

У неділю, 20 червня, близько 10:40 водій машини темного кольору збив велосипедистку Марину на Жулянському шляхопроводі (Кільцева дорога) і втік, не зупиняючись.

“Коли я піднімалася по мосту, машин не було зовсім, дорога була порожня. Я не поспішала, тому що мені було далеко їхати. Я ще подумала, як добре, що немає машин. Раптом щось сталося, я не зрозуміла, мене підштовхнули ззаду. Пам’ятаю, що я озирнулася, щоб подивитися на заднє колесо. Потім я уже вставала і зраділа, що можу стояти. Перед собою побачила машину, яка поїхала вперед. Я не встигла роздивитися номери або марку авто”, – розказує Марина.

Першу допомогу Марині надали люди, які їхали в інший бік. Викликали ДАІ. Уже ДАІшники подзвонили у швидку, яка приїхала за 40 хвилин.

“Люди, які спинялися мені допомогти, сказали, що я ще добре відбулася. Мій велосипед впав від мене на три метри”, – згадує Марина.

У Марини роздроблена права ключиця, закрита черепно-мозкова травма, численні подряпини і синці. Сьогодні зранку їй зробили операцію.

“Удар був прямий, заднє колесо зігнуло всередину. У машини, яка збила Марину, має бути видно значну вм’ятину на бампері або капоті. На дорозі гальмівного шляху не було, тому, швидше за все, водій не спинявся”, – каже чоловік Марини Євген.

Погнутий велосипед забрали в ДАІ. Марина каже, що на ньому були всі можливі ліхтарики і сигнали, адже вона збиралася їхати далеко.

Марина – переможниця кількох десятків велосипедних перегонів. Якраз на днях вона повернулася з Польщі, де на велоперегоні жінок до 30 років вона посіла перше місце.

“Ці траси, які були на польських перегонах, вважаються складними. Я кожного дня повторювала, що це найважче фізичне випробування в моєму житті. На цих перегонах близько 25% людей сходить з траси, тому що не витримує навантаження. Там дуже важкі спуски, але я пройшла їх всі акуратно, без жодної подряпини. А в Києві, на порожній дорозі мене збила машина!” – каже велосипедистка.

Марина підозрює, що водій міг збити її спеціально, адже дорога була пуста, і ніяких попереджувальних сигналів він не подавав.

За даними Асоціації велосипедистів Києва, з початку року на київських дорогах збили близько десяти людей. Двом із них водії оплачували лікування.

У минулому році на Московському мості за 15 хвилин померла велосипедистка. Водій, який її збив, втік, не зупиняючись.

У 2008 році мер Києва Леонід Черновецький підписав розпорядження “Про облаштування та розвиток велосипедних доріжок в м. Києві”. Згідно з розпорядженням, велодоріжки на мостах мали з’явитися ще до 2008 року. З того часу Київська міська рада прийняла ще один документ – “Програму створення велодоріжок на 2010-2012 роки”. Згідно з програмою, уже зараз у Києві мали би бути велосипедні доріжки на Теремках, Московській площі, Броварському проспекту, Трухановому острові, бульварі Лесі Українки, біля Пирогова та площі Шевченка. Але досі жодної велодоріжки або муніципальної велосипедної парковки в Києві немає.

Співробітники ДАІ та друзі й рідні Марини просять усіх, хто міг бачити цю аварію, повідомити за телефонами 4837064 (цілодобово), 063-603-73-04.

Ось лише деякі перемоги Марини:

  • 1 місце “Веоперегони Пуща 2006”, жінк
  • 1 місце на Чемпіонаті України з кросс-кантрі, жінки
  • “Боярка 24”: 24 кола, загальний час 23:52:00, місце у загальному рейтингу соло – 5
  • 2 місце “BIKE KING 2006”, Master, жінки
  • 1 місце Любительский марафон “КУЯЛЬНИК 2006”, жінки
  • 1 місце Дубки, “Закрытие сезону” 2006, жінки
  • 1 місце VELOSTREET Клубний день 4, кросс-кантрі, жінки
  • 1 місце Відкритий чемпіонат Голосіївського району Києва. Дуатлон, жінки
  • 1 місце Дубки, “Відкриття сезону” 2007, жінки
  • 2 місце 1-ий етап “AlushtaCup XC Series 2007”, жінки
  • 1 місце “6-годинна гонка”, жінки
  • 1 місце “Велоперегони Дедорівка-2007”, жінки
  • 1 місце “Боярка-2007”, категорія мікст
  • 1 місце “ПДН-2007”, жінки
  • 1 місце 3-годинний марафон “Голосеево-2007”, жінки
інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед