Велосипедисти встановили на Позняках велопарковку європейського зразку.

Нова велопарковка аркоподібна, на вісім велосипедів. За словами велосипедистів, з такої  парковки важче вкрасти велосипед.

“Звичайні велопарковки, яких є кілька в Києві, не дозволяють пристібати весь велосипед, тільки колесо. Колесо можна зняти, а велосипед забрати. До нової парковки можна пристібнути і раму, і обидва колеса”, – заявив голова АВК Віктор Загреба.

 

На питання, навіщо парковка – адже можна просто причепити велосипед до паркану, –  активіст АВК Ірина Бондаренко відповіла:

“Звісно, можна. Зрештою, можна і машину паркувати  будь-де. Земля ж велика, є де ставити. Велопарковка – це цивілізовано”.

Гроші на встановлення велопарковки дав власник туристичного магазину, який розташований поряд.

Велосипедисти впевнені – Київ неминуче встановить велопарковки та прокладе велодоріжки.

“Тому що у всіх європейських сусідів це вже є. Буде і в нас. Питання тільки в тому, раніше чи пізніше. Ми намагаємося зробити “раніше”, – заявила Бондаренко.

У березні минулого року мер Леонід Черновецький підписав розпорядження “Про встановлення велосипедних парковок в місті Києві”. З того часу жодна муніципальна парковка не з’явилася.

Інший елемент  цивілізованої велоінфраструктури – велодоріжки – в мерії обіцяли ще раніше, з 2008 року. Зокрема, велодоріжка на мості Патона мала бути прокладена ще рік тому. Зараз міст Патона збираються ремонтувати, і тому велосипедисти уже тиждень просять Басса та “Київавтодор” не забути прокласти там велодоріжку.

За оцінкою  Асоціації, у Києві близько 15 тисяч  велосипедистів, з яких близько чверті щодня їздить на роботу на велосипеді.

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує