LJ user ozozo опублікувала в своєму блозі матеріал під назвою
О велосипедных дорожках в городе К.

В матеріалі йдеться про Німеччину, а в нашому місті К. з велодоріжками поки що проблеми. Більшість навіть не уявляє, як мають виглядати оті омріяні велосипедні доріжки. Ну що ж, гугл нам допоможе:


A – невеличка вуличка, машин мало (висить знак “наскрізний проїзд заборонено”, машини їдуть тільки до найблжчих парковок), пішоходів майже нема, зате багато велосипедистів (студенти їдуть в університет, усі об’їжджають пішохідну зону). Велосипедам можна їхати по усій ширині дороги, ще й зелені велосипедики на асфальті намальовані.
B – під’їжджаємо до перехрестя, починається розмітка – окрема смуга для велосипедів. Ближче до перехрестя асфальт зафарбований червоним – “Увага, автомобілісти, бережіть(ся) велосипедистів!”
C – Дуже приємна річ: стоп-лінія перед світлофором для велосипедистів не просто винесена на пару метрів вперед, але і сама велосипедна доріжка займає усю смугу. Зелений для велосипедистів вмикається на пару секунд раніше. Водіям усіх видно, велосипедисти, що хитко стартують, не падають під колеса, ті, що їдуть прямо, не пірнають під машини, які повертають праворуч.
D – після перехрестя автомобільна дорога стала жвавішою, а пішоходів по-старому дуже мало. Велосипедна доріжка переїжджає на тротуар, вона виділена плиткою іншого кольору (темніша від пішохідної).


A – перетинаємо трамвайні рейки. Трамваї тут ходять рідко, а велосипеди ганяють прудко. Щоб ніхто не влетів під трамвай, переїзд обмежений міні-лабиринтом із смугастих добре помітних огорож. Проїхати можливо, але повільно.
B – зона тут майже паркова, місця багато. Велосипедна доріжка окрема, йде паралельно до пішохідної.


Трамваї, багато машин, що швидко їдуть, пішоходів майже немає.
А – велосипедна доріжка йде по тротуару, відділена суцільною білою смугою.
В – в тут вона перетинається з в’їздами-виїздами на автобан! Машини їдуть дуже швидко, велосипедистам лячно – раптом не встигнуть помітити, не пропустять? Доріжки червоні.


А – доволі тісна вулиця, в годину пік важко проїхати. Пішоходи є, але в розумній кількості. Велосипедна доріжка на тротуарі, виділена плиткою темного кольору.
В – розмітка для велосипедистів на перехресті.
С- Доріжка знову уходить на тротуар. Тепер вона йде вздовж парку, там майже нема пішоходів, тому доріжку ділимо на пішоходів і велосипедистів по-чесному, без розмітки.
D – а це знов стоп-лінії для велосипедистів. Дуже їх поважаю, особливо як водій.

Усі фото клікабельні, відкриваються в новому вікні.

Дивись також пропозиції АВК по зміні ПДР.

інші цікаві матеріали

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.

Коли: середа, 13 вересня 2017 року, 17:00-19:00 та субота, 16 вересня 2017 року, 12:00-14:00 Де: понад 20 перехресть, 7 районів Києва Організатор: Асоціація велосипедистів Києва     Четвертий