У велосипедиста легкий струс мозку, розрив зв’язок плечового суставу і втрата слуху на одне вухо.

Збитий велосипедист одужує і радіє новому велосипеду, який йому купив водій.

Про це інтернет-газеті “Свідомо” розказав сам велосипедист Михайло.

“Я їхав по головній, проїжджав перехрестя, а звідти виїжджав “Шевроле”. Водій мене не помітив, тому й зачепив. Я був у жовтогарячому жилеті зі світловідбивними смугами. Вдень мене можна не помітити. Адже у таких жилетах ходять дорожні працівники, а вони не пересуваються з великою швидкістю. Водій, мабуть, не чекав, що я з більшою швидкістю, ніж дорожники, наближатимуся до нього”, – розказав Михайло.

Після зіткнення викликали інспекторів Державної автомобільної інспекції. Вони прибули через 5 хвилин, а після них – “Магнолія-ТБ”. Через 30-40 хвилин приїхала швидка. До цього часу велосипедист ще був у жилеті, а потім з нього його зняли.

Внаслідок зіткнення у Михайла – розрив зв’язок плечового сустава, легкий струс мозку та часткова втрата слуху (чує тепер тільки одним вухом), болять верхні зуби, жувати він поки що не може.

За словами Михайла, водій виявився порядним хлопцем, дуже переживав через зіткнення, дав грошей на лікування і купив новий велосипед “Бергамот Спонсор”, який коштує вдвічі дорожче, ніж розбитий. Тому Михайло до водія претензій не має.

“28 дюймів колеса, з генератором на передній втулці, з регульованою передньою вилкою”, – розповідь Михайла майже весь час повертається до опису нового велосипеда. 🙂

Михайло одужує і планує в майбутньому купити собі зелений жилет, як у ДАІшників – щоб його було краще видно.

25 березня о 12:40 водій “Шевроле” збив велосипедиста на перехресті вулиць Івана Кудрі та Філатова. Водій машини пояснив, що не помітив знак “Стоп” (“Проїзд без зупинки заборонено”) перед перехрестям.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати