Тренер одного із велосипедистів, який брав участь у змаганнях у Данії, розповів, чому Україна не отримала жодної медалі.

(Це один із велосипедистів Євген Болібрух)

Збірна України з велоспорту на треку другий рік поспіль повернулася з чемпіонату світу без жодної медалі, хоча раніше наші гонщики відзначалися як на першостях світу, так і на Олімпійських іграх.

Про причини спаду у вітчизняному велотреку кореспонденту “Чемпіона” розповів заслужений тренер України Орест Тичко, наставник одного з лідерів збірної Євгена Болібруха.

– Чому українці знову не потрапили на п’ятдестал пошани?

– Тут багато причин. Основна – це погане фінансування. Ми їхали на чемпіонат світу в Данію за свої кошти, і за свої кошти там проживали і харчувалися. Держкомспорт винен нам купу грошей. Ще ніколи за всю історію у нас не було такої кризи, такої ями.

Коли ми тренуємося на зборах в Криму, то ще можемо домовитися про те, щоб проживати там у борг. А за кордоном про це не домовишся.

– Скільки ж власних грошей пішло на цю поїздку?

– Збірна України добиралася в Копенгаген не літаком, а автомобілями. Так, мабуть, спортсмени жодної країни не добиралися, нормальні білі люди летіли літаком, але в нас на це бракує грошей. Уявляєте, їхали дві тисячі кілометрів через Польщу, Німеччину, потім паромом у Данію…

Поселилися ми в маленькому і найдешевшому готелі. Там деякі номери трохи більші, ніж купе у вагоні, навіть немає де сумки покласти.

Харчувалися ми, як я вже говорив, за свій рахунок. Євген Болібрух 11 днів харчувався майже самими гамбургерами. Чого ж тут дивуватися, що виступили невдало.

– Не секрет, що у сучасному велоспорті дуже велику роль відіграє фармакологія.

– Так, ми дуже поступаємося іноземним колегам за рівнем забезпеченя фармакологією. Спортсмен, який хоче досягти результату, повинен витрачати на фармакологію як мінімум 200 доларів на місяць. Порівнюючи з іншими збірними, це як небо і земля.

Ще одна причина – в Україні незадовільна інфраструктура. Функціонує лише один велотрек у Львові, та й він не в найкращому стані.

А інші країни світу пішли далеко вперед. У них будуються новітні велотреки, навіть у тому ж Мінську. А наприклад, у Нову Зеландію і Японію зараз запрошуються хороші тренери, і відповідно зростають результати.

Інтервью звідси

До речі, київський велотрек, який розташований у центрі Києва, давно зруйнований новобудовою. У його полотні вибиті величезні шматки, крізь які видно фундамент багатоповерхового житлового комплексу.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед