Тренер одного із велосипедистів, який брав участь у змаганнях у Данії, розповів, чому Україна не отримала жодної медалі.

(Це один із велосипедистів Євген Болібрух)

Збірна України з велоспорту на треку другий рік поспіль повернулася з чемпіонату світу без жодної медалі, хоча раніше наші гонщики відзначалися як на першостях світу, так і на Олімпійських іграх.

Про причини спаду у вітчизняному велотреку кореспонденту “Чемпіона” розповів заслужений тренер України Орест Тичко, наставник одного з лідерів збірної Євгена Болібруха.

– Чому українці знову не потрапили на п’ятдестал пошани?

– Тут багато причин. Основна – це погане фінансування. Ми їхали на чемпіонат світу в Данію за свої кошти, і за свої кошти там проживали і харчувалися. Держкомспорт винен нам купу грошей. Ще ніколи за всю історію у нас не було такої кризи, такої ями.

Коли ми тренуємося на зборах в Криму, то ще можемо домовитися про те, щоб проживати там у борг. А за кордоном про це не домовишся.

– Скільки ж власних грошей пішло на цю поїздку?

– Збірна України добиралася в Копенгаген не літаком, а автомобілями. Так, мабуть, спортсмени жодної країни не добиралися, нормальні білі люди летіли літаком, але в нас на це бракує грошей. Уявляєте, їхали дві тисячі кілометрів через Польщу, Німеччину, потім паромом у Данію…

Поселилися ми в маленькому і найдешевшому готелі. Там деякі номери трохи більші, ніж купе у вагоні, навіть немає де сумки покласти.

Харчувалися ми, як я вже говорив, за свій рахунок. Євген Болібрух 11 днів харчувався майже самими гамбургерами. Чого ж тут дивуватися, що виступили невдало.

– Не секрет, що у сучасному велоспорті дуже велику роль відіграє фармакологія.

– Так, ми дуже поступаємося іноземним колегам за рівнем забезпеченя фармакологією. Спортсмен, який хоче досягти результату, повинен витрачати на фармакологію як мінімум 200 доларів на місяць. Порівнюючи з іншими збірними, це як небо і земля.

Ще одна причина – в Україні незадовільна інфраструктура. Функціонує лише один велотрек у Львові, та й він не в найкращому стані.

А інші країни світу пішли далеко вперед. У них будуються новітні велотреки, навіть у тому ж Мінську. А наприклад, у Нову Зеландію і Японію зараз запрошуються хороші тренери, і відповідно зростають результати.

Інтервью звідси

До речі, київський велотрек, який розташований у центрі Києва, давно зруйнований новобудовою. У його полотні вибиті величезні шматки, крізь які видно фундамент багатоповерхового житлового комплексу.

інші цікаві матеріали

У бюджеті Києва на 2018 рік зменшили видатки спеціального фонду бюджету Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на будівництво велодоріжок. Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» проаналізувала останню

Українська велосипедна мережа зробила пропозиції до Плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України 2030. Пропозиції передано в Міністерство інфраструктури України. До

До створення велосипедної історії України може долучитись кожен. Дослідження про історію велосипеда в Україні робить Ольга Мартинюк, авторка і кураторка виставки «Велобум 1890-х». Пропонуємо вписати