Мабуть, це тому, що ми дзвонили в мерію :о)

17 велосипедних маршрутів мають з’явитися в Києві до кінця 2011 року.

За узгодження Програми облаштування та розвитку велосипедних доріжок у Києві 2010-2012 року проголосували 98 із 120 депутатів, зі всіх фракцій.

Ось як мають пройти велосипедні маршрути:

  • маршрут “Мале кільце”: Червонозоряний проспект (від площі Севастопольської) – бульвар Дружби народів – міст Патона – проспект Возз’єднання – площа Ленінградська – проспект Гагаріна – вулиця Червоногвардійська – вулиця Братиславська – проспект Генерала Ватутіна – Московський міст – проспект Московський – вулиця Олени Теліги – вулиця Довженка – вулиця Індустріальна – бульвар Чоколівський (роботи мають вестися протягом 2011 року)
  • маршрут “Теремки”: Московська площа – проспект Голосіївський – проспект Глушкова до Одеської площі (липень – грудень 2009)
  • маршрут “Київ-Московський”: Московська площа – вулиця Саперно-Слобідська до Південного мостового переходу (липень – грудень 2009)
  • маршрут “Дніпро”: Столичне шосе – Наддніпрянське шосе – Набержне шосе – вулиця Набережно-Хрещатицька – міст через Гавань – Набережна Рибальська – проспект Героїв Сталінграду – вулиця прирічна – Оболонська Набережна (протягом 2010)
  • маршрут “Харківський”: Дніпровська набережна – проспект Бажана – Харківська площа – Харківське шосе (протягом 2011)
  • маршрут “Троєщина”: проспект Маяковського – вулиця Перова – проспект Визволителів (протягом 2010)
  • маршрут “Бровари”: Броварський проспект від мосту метро до Биковні (липень – грудень 2009)
  • маршрут “Труханівський”: технологічний проїзд по західній стороні Набережного шосе – парковий пішохідний міст – вулиця Труханівська (липень – грудень 2009)
  • маршрут “Вишгород”: вулиця Богатирська по всій довжині (протягом 2010)
  • маршрут “Виноградар”: проспект Свободи – проспект Правди – вулиця Ярослава Івашкевича – вулиця Автозаводська – вулиця Скляренка – вулиця Новокостянтинівська – вулиця Межигірська (протягом 2010)
  • маршрут “Лесі Українки”: бульвар Лесі Українки від площі Лесі Українки до Басейної (липень – грудень 2009)
  • маршрут “Поділ”: Володимирський узвіз від Європейської до Поштової площі (протягом 2010)
  • маршрут “Перемога”: проспект Перемоги від площі Перемоги до Кільцевої дороги (протягом 2010)
  • маршрут “Борщагівка”: проспект 50-річчя Жовтня – проспект Космонавта Комарова – вулиця Борщагівська до Повітрофлотського шляхопроводу (протягом 2010)
  • маршрут “Центр”: бульвар Тараса Шевченка від площі Перемоги до вулиці Пушкінської (липень-грудень 2009)
  • маршрут “Пирогів”: вулиця Заболотного від площі Одеської до музею Народної архітектури та побуту (липень-грудень 2009)
  • маршрут “Площа Шевченка”: вулиця Автозаводська від вулиці Ярослава Івашкевича – вулиця Полярна – площа Шевченка (липень-грудень 2009)

Програму погодили Головне управління транспорту Києва, замовник робіт КП “Київдорсервіс”, КК “Київавтодор”, ДАІ Києва, Асоціація велосипедистів Києва.

Тепер її затвердили і на сесії Київради.

Передбачена вартість виконання програми – 79 млн. гривень (це за цінами 2008 року).

Затверджена програма мало чим відрізняється від запропонованої Асоціацією велосипедистів. Пізніше ми викладемо її на сайт.

Розробка Програми велодоріжок розпочалася у червні 2008 року, коли мер Леонід Черновецький підписав відповідне розпорядження.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед