24 грудня 2009 року міська рада Києва прийняла важливе для розвитку міста рішення – затвердила програму створення мережі велосипедних доріжок. За це рішення, яке нарешті наблизить транспорту політику української столиці до європейьсикх міст, проголосували 98 депутатів, проти проголосував тільки один.

Ухвалена програма передбачає спорудження у 2010-12 роках велодоріжок вздовж головних магістралей міста, по мостах через річку Дніпро, а також кількох рекреаційних маршрутів. Загальна тривалість запланованих велошляхів – 162 кілометри, що складає 10% від загальної довжини київських вулиць. Близько 98% цих велодоріжок будуть фізично відокремлені від автомобільного потоку, гарантуючи максимальну безпеку велосипедистам та роблячи велосипед доступшіним для багатьох мешканців. Проектування та будівництво велодоріг має початися вже у 2010 році. ДАЛІ

Програма створення велодоріжок була розроблена завдяки ініціативі та наполегливості самих громадян міста, позицію яких з цього питаня представляє Асоціація велосипедистів Києва. “Починаючи з 2004 року ми регулярно проводимо масові акції, головна вимога яких – створити безпечні та зручні умови для велосипедного транспорту”, – зауважує голова Асоціації Віктор Загреба. Саме Асоціація велосипедистів два роки тому склала карту майбутніх велодоріжок, яка тепер стала офіційо затвердженим документом.

 Велодорожки в Киеве
Згідно з соціологічними опитуваннями, перевантаженість доріг приватним автотранспортом – головна проблема української столиці, в якій проживає близько 5 млн осіб. Попри це, до 2008 року мерія всерйоз не розглядала розвиток альтернативного автомобілям велосипедного транспорту. Сьогодні Київ – чи не єдине місто в Європі, де немає жодної велодоріжки.

Затверджена програма мало чим відрізняється від тієї, яку розробила Асоціація велосипедистів. Пізніше ми викладемо її на сайт.  Розробка Програми велодоріжок розпочалася у червні 2008 року, коли мер Леонід Черновецький підписав відповідне розпорядження.

Ознайомитися з програмою, затвердженою Київрадою, можна за цими посиланнями:

у форматі pdf
у форматі jpg

28.12.2009

 

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед