Архітектори з Берліна, Мюнхена, Гамбурга побували у Києві і порадили якнайшвидше побудувати велосипедні доріжки. Читати далі…

У понеділок і вівторок у Києві пройшла зустріч архітекторів України, Німеччини та Великої Британії – вони обговорювали, яким чином слід розвивати і будувати Київ.
Із шести головних доповідачів п’ятеро висловили своє здивування відсутністю велоінфраструктури у Києві. І порадили київській владі якомога швидше розробити і прокласти велодоріжки та встановити велопарковки.

Професор Саксонської академії мистецтв Карло Вебер, який займався будівництвом стадіону у Мюнхені до Олімпіади 1972, та розбудовою Мюнхена загалом, зауважив: «Це прекрасний спосіб розвантажити дороги міста – надати людям можливість пересуватися велосипедом».

a_muenchen_venedig 174_rs.jpg
Ось як зараз виглядають велодоріжки під Мюнхеном.

Інший архітектор Томас Зівертс, радник з питань міського розвитку Відня і Парижа додав, що в першу чергу це необхідно зробити на лівому березі. Він розказав, що у 70-х роках минулого століття у німецькій архітектурі відбувся переламний момент, коли архітектори зрозуміли, що поверхня землі має залишитися для пішоходів і велосипедистів, а автодороги можна перенести в тунелі під містом. «Таким чином, впроваджуючи ідею «земля для пішоходів» ми прокладали велодоріжки по старим автомобільним дорогам, які лишилися після того, як ми спустили в тунелі автодороги», – сказав він.

a_bikeline-donau-radweg3_rs.jpg
Ось які путівники випускають для велосипедистів у Відні (маршрут від Відня до Будапешта)
a_paris_2008_dirk_226_rs.jpg
А ось що у Парижі.

«Звісно, не слід чекати будівництва тунелів під Києвом, щоб прокладати велодоріжки, – зауважив директор Інституту теорії архітектури в місті Дармштадрт Вернер Дурт, автор книг про архітектуру Берліну та інших німецьких міст. – Це потрібно робити вже зараз, наприклад, прокладати доріжки збоку від автодоріг».

a_berlin-fahrradweg_rs.jpg
Ось двостороння доріжка у Берліні

Нагадаємо, після минулорічної акції «Велонаїзд» мер Києва Леонід Черновецький підписав розпорядження «Про облаштування та розвиток велосипедних доріжок у м. Києві» . Згідно нього до 30 грудня минулого року в Києві мали бути облаштовані 16 км велодоріжок. Мерія витратила 98 тисяч гривень, але не зробила жодної доріжки.

Асоціація велосипедистів закликає вас не лишатися байдужими і взяти участь в акції «Подзвони в мерію і спитай, де велодоріжки!»

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед