АВК отримало офіційну відповідь на своє звернення до ГУ МВС з приводу загибелі велосипедистки Тетяни Морозової .Читати далі…

По-перше, беззаперечно встановлено, що мала місце автотравма тобто зіткнення. По-друге, вже сьомого липня тобто наступного ж дня вранці була порушена кримінальна справа №03-15695 за ознаками статті 286 ч.2. Справа знаходиться в провадженні Деснянського РУВД (по місцю події).

Відомості про оформлення ДТП як падіння велосипедиста трапилися певною мірою через непорозуміння, принаймні так пояснюють в міліції. Наряд ДАІ, який прибув на місце події, побачив майже неушкоджений велосипед, подряпини на проїзній частині і кілька крапель крові. Постраждалу вже увезла «швидка», водій-вбивця втік, ДАІ-шники повинні були  зафіксувати лише і тільки об’єктивні сліди події, маючи при цьому на увазі, що подряпини або уламки можуть і не стосуватися цього ДТП. Вони навіть про криваві плями повинні писати «речовина схожа на кров», допоки експерт не обстежить цю речовину і не підтвердить: так, кров людини, а не, припустимо, тварини чи кетчуп.

Як би там не було, слідство триває і обвинувачений поки що не знайдений. Зараз міліція проводить тотальну перевірку автомобілів, які б могли бути причетні до ДТП, виходячи з наявних скудних прикмет. Будь-яка інформація в рази зменшить це коло і в стільки ж разів допоможе в пошуках. Вкрай необхідні свідки, які б перебували на Московському мості біля 18:25 – 18:35 і бачили молоду велосипедистку без шолома, яка  їхала в напрямку Оболоні. Загибла була в на жовтому ровері, вдягнена в білу футболку і сірі шорти, при собі мала блакитний рюкзак. Всіх, хто бачив цю дівчину, просять зателефонувати за номером (044)513-99-02, спитати слідчого Соіна.

АВК просить працівників ЗМІ по можливості поширити цю інформацію.

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує