АВК отримало офіційну відповідь на своє звернення до ГУ МВС з приводу загибелі велосипедистки Тетяни Морозової .Читати далі…

По-перше, беззаперечно встановлено, що мала місце автотравма тобто зіткнення. По-друге, вже сьомого липня тобто наступного ж дня вранці була порушена кримінальна справа №03-15695 за ознаками статті 286 ч.2. Справа знаходиться в провадженні Деснянського РУВД (по місцю події).

Відомості про оформлення ДТП як падіння велосипедиста трапилися певною мірою через непорозуміння, принаймні так пояснюють в міліції. Наряд ДАІ, який прибув на місце події, побачив майже неушкоджений велосипед, подряпини на проїзній частині і кілька крапель крові. Постраждалу вже увезла «швидка», водій-вбивця втік, ДАІ-шники повинні були  зафіксувати лише і тільки об’єктивні сліди події, маючи при цьому на увазі, що подряпини або уламки можуть і не стосуватися цього ДТП. Вони навіть про криваві плями повинні писати «речовина схожа на кров», допоки експерт не обстежить цю речовину і не підтвердить: так, кров людини, а не, припустимо, тварини чи кетчуп.

Як би там не було, слідство триває і обвинувачений поки що не знайдений. Зараз міліція проводить тотальну перевірку автомобілів, які б могли бути причетні до ДТП, виходячи з наявних скудних прикмет. Будь-яка інформація в рази зменшить це коло і в стільки ж разів допоможе в пошуках. Вкрай необхідні свідки, які б перебували на Московському мості біля 18:25 – 18:35 і бачили молоду велосипедистку без шолома, яка  їхала в напрямку Оболоні. Загибла була в на жовтому ровері, вдягнена в білу футболку і сірі шорти, при собі мала блакитний рюкзак. Всіх, хто бачив цю дівчину, просять зателефонувати за номером (044)513-99-02, спитати слідчого Соіна.

АВК просить працівників ЗМІ по можливості поширити цю інформацію.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед