31 березня 2009 року засоби масової інформації з посиланням на прес-службу КМДА оприлюднили наміри столичної мерії облатшувати у місті Києві платні велосипедні стоянки. Метою цього ніби то є “стимулювати населення до використання екологічних видів транспорту, поліпшення здоров`я населення та екологічного стану міста.”

З цього приводу Асоціація велосипедистів Києва вважає за необхідне заявити про наступне:

1. Облаштування платних велостоянок в Києві – черговий оригінальний плід фантазії столичної мерії, який навряд чи буде коли-небудь реалізований. Мерія не має визначеного списку місць облаштування цих паркінгів, виділених під це ділянок муніципальної чи приватної землі, не має також також проектів чи планів цих стоянок. Крім того, набагато ефективніші в плані популяризації велосипедного транспорту заходи, передбачені розпорядженням Київського міського голови №886 від 01.07.2008 не виконуються. Тобто, заява КМДА на сьогодні не підкріплена нічим.

2. Жодні структурні підрозділи чи комунальні підприємства КМДА не обговорювали ідею облаштування велостоянок з київськими велосипедистами та не цікавилися їхньою думкою. Велосипедисти, на відміну від автомобілістів, не потребують для парковки велосипедів значної площі та мають свободу пристібати велосипед у будь-якому підходящому місці, вносити його, в решті решт, в будівлі. Платні велостоянки, зроблені без врахування думки велосипедистів, будуть ними ігноруватися.

3. Ідея платних велосипедних паркінгів могла би бути життєздатною в Києві за умов, якщо адміністратори цих паркінгів будуть забезпечувати охорону та нести юридичну відповідальність за збереження велосипедів, система пропуску та роботи станцій буде зручною, місця для розміщення будуть підібрані раціонально, а ціна встановлена у розумних межах. Раціональними місцями для таких велостанцій будуть, наприклад, станції метро з великим обігом, що дозволить використовувати велосипеди як транзитний транспорт.

4. Асоціація велосипедистів Києва офіційно звернулася до КП “Київдорсервіс” з проханням ознайомити громадськість з деталями мерських планів. Ми як завжди висловлюємо готовність брати активну участь у розробці будь-яких проектів та ідей, пов’язаних з велосипедною інфраструктурою.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед