31 березня 2009 року засоби масової інформації з посиланням на прес-службу КМДА оприлюднили наміри столичної мерії облатшувати у місті Києві платні велосипедні стоянки. Метою цього ніби то є “стимулювати населення до використання екологічних видів транспорту, поліпшення здоров`я населення та екологічного стану міста.”

З цього приводу Асоціація велосипедистів Києва вважає за необхідне заявити про наступне:

1. Облаштування платних велостоянок в Києві – черговий оригінальний плід фантазії столичної мерії, який навряд чи буде коли-небудь реалізований. Мерія не має визначеного списку місць облаштування цих паркінгів, виділених під це ділянок муніципальної чи приватної землі, не має також також проектів чи планів цих стоянок. Крім того, набагато ефективніші в плані популяризації велосипедного транспорту заходи, передбачені розпорядженням Київського міського голови №886 від 01.07.2008 не виконуються. Тобто, заява КМДА на сьогодні не підкріплена нічим.

2. Жодні структурні підрозділи чи комунальні підприємства КМДА не обговорювали ідею облаштування велостоянок з київськими велосипедистами та не цікавилися їхньою думкою. Велосипедисти, на відміну від автомобілістів, не потребують для парковки велосипедів значної площі та мають свободу пристібати велосипед у будь-якому підходящому місці, вносити його, в решті решт, в будівлі. Платні велостоянки, зроблені без врахування думки велосипедистів, будуть ними ігноруватися.

3. Ідея платних велосипедних паркінгів могла би бути життєздатною в Києві за умов, якщо адміністратори цих паркінгів будуть забезпечувати охорону та нести юридичну відповідальність за збереження велосипедів, система пропуску та роботи станцій буде зручною, місця для розміщення будуть підібрані раціонально, а ціна встановлена у розумних межах. Раціональними місцями для таких велостанцій будуть, наприклад, станції метро з великим обігом, що дозволить використовувати велосипеди як транзитний транспорт.

4. Асоціація велосипедистів Києва офіційно звернулася до КП “Київдорсервіс” з проханням ознайомити громадськість з деталями мерських планів. Ми як завжди висловлюємо готовність брати активну участь у розробці будь-яких проектів та ідей, пов’язаних з велосипедною інфраструктурою.

інші цікаві матеріали

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» замовила розроблення державних стандартів України (ДСТУ) «Планування та проектування велосипедної інфраструктури». Сьогодні в Україні бракує державних стандартів про те, як

У суботу, 16 червня, велосипедний промотур відзначив початок проекту «Зелене світло для велоруху в громадах». 15 кілометрів від Кропивні до Коростишева в Житомирській області проїхали

Рішення постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами про підвищення швидкості руху на окремих вулицях Києва ухвалено без врахування аналізу ризиків і загрожує