Пропонуємо увазі читачів добірку заяв та обіцянок уповноважених осіб київської міської влади, зроблені протягом 2006-2008 років. “НЕВИКОНАНО!” – заявляють кияни!

 “Київська міська державна адміністрація закликає велосипедистів столиці створити власну Асоціацію, через яку вони зможуть ефективніше співробітничати з владою й максимально лобіювати свої вимоги щодо організації дорожнього руху для велосипедистів” – сайт КМДА, 17 травня 2006 р.

 Заместитель городского главы по транспорту Иван Салий пообещал, что в следующем году за эту проблему возьмутся. “Велосипедизацию” (в первую очередь обустройство дорожек) начнут со спальных районов и зон отдыха. Планируют переделать бордюры, сделать их ниже и построить специальные паркинги для велосипедов“, – Газета “Сегодня”, 28 серпня 2007 року

 “Мы планируем изменить разметки, обустроить велосипедные дорожки, перейти на альтернативные транспортные средства“, – Денис Басс, 29 вересня 2007 року

 В Києві будуть велосипедні доріжки, як в Європі!” – Олесь Довгий, 3 березня 2008

 “Це питання … має підтримку в багатьох містах Європи. В Парижі, Амстердамі, Римі. Якщо в нас буде бажання людей пересуватися на велосипедах, в порядку експерименту ми зробимо безкоштовні парковки, тому що вони займають мало місця і демонструють гарний приклад“, – Ірена Кільчицька, 28 березня 2008 року

 “В городе планируют начать строительство велосипедных дорожек на ряде транспортных магистралей Речь идет о бул. Шевченко, пр-те Бажана, а также Столичном и Надднепрянском шоссе“, – Василь Стус, директор КП “Київдорсервіс”, 9 квітня 2008 р

 На вулицях столиці почали облаштовувати велосипедні доріжки. Про це повідомив перший заступник голови КМДА. “Пілотний проект ми презентуємо найближчим часомна Столичному шосе в бік Кончи-Заспи, – Денис Басс, 15 травня 2008 р

 Київський міський голова Леонід Черновецький доручив пришвидшити процес адаптації столичних автошляхів під велосипедний транспорт“, – газета “Хрещатик”, 12 червня 2008 року

 Протягом року буде здійснена модернізація низки доріг і вулиць в Києві. Так, ми запланували створити велосипедні доріжки на близько 50 великих вулицях“, – Денис Басс, 12 червня 2008 року

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив