Асоціація велосипедистів Києва виїжджає з КМДА. Фото з сайту КМДА.26 червня 2008 року делегація Асоціації велосипедистів Києва зустрілася з першим заступником Київського міського голови Денисом Бассом, який відповідає за транспорту політику міста. Під час зустрічі учасники обговорили кожну з 12 вимог , поставлених велосипедистами перед КМДА. Було вирішено, що 11 з них можуть бути виконані в місті Києві протягом найближчих років.

Результати домовленості мають бути закріплені відповідним розпорядженням Київського міського голови та планом заходів, в якому будуть чітко визначені терміни виконання та відповідальні особи. Такі документи, за заявою Д.Басса, будуть готові в п’ятницю, 27 червня 2008 року.

Слід відзначити, що Д.Басс висловив підтримку пропозиціям киян щодо популяризації велосипедного транспорту. “Чим більше киян будуть їздити на велосипедах, тим краще буде для міста”, – заявив він. Також він зауважив, що в мерії вивчали досвід Парижа і знають, що тамтешня мерія змогла за два роки облаштувати 370 кілометрів зручних велосипедних доріжок та створити надзвичайно зручну систему публічних велопрокатів.

На брифінгу, який відбувся одразу після зустрічі, представники Асоціації велосипедистів Києва заявили, що, як і було заплановано , велосипедисти Києва приїдуть в п’ятницю о 17:00 під стіни мерії, аби отримати копію підписаного Міським головою розпорядження “Про облаштування та розвиток велосипедних доріжок у м.Києва” та додатків до нього.

“Коли ми отримаємо ці документи, тоді ми зможемо щиро подякувати Денису Бассу за його зусилля”, – заявили представники організації.

Вони додали, кияни мають намір ретельно контролювати виконання досягнутих сьогодні домовленостей з боку комунальних підприємств та головних управлінь КМДА. “Як тільки ми побачимо, що якась установа не виконує в строк покладені на неї зобов’язання – на наступний день “Велонаїзд” буде під їхніми вікнами”, – заявила громадська організація.

26.06.2008
інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив