17 червня ВР провалила законопроект, який значно підсилював би санкції за порушення ПДР. Через ігри в перетягування політичного канату, які депутат Мирошниченко (фракція ПР) назвав “принциповими міркуваннями” його партія, а також КПУ і блок Литвина відмовилися підтримувати цей вкрай необхідний законопроект тільки тому, що він вийшов з Адміністрації Президента. Тепер, за регламентом, цей законопроект не може бути внесений повторно.
Читати подробиці (російською мовою)

Коментар АВК: власне, від обурення немає слів. Кожного дня на дорогах України гине кількадесят чоловік. Кожні два роки – більше ніж вся Радянська Армія втратила в Афганістані за десять років. Але то була війна. А це… чи може “парламентська опозиція” веде війну проти пересічних громадян України, які не мають крутих депутатських номерів і наворочених машин, обладнаних засобами безпеки за останнім словом техніки?
Протягом останніх кількох днів я неодноразово чув слова “суд Лінча” стосовно ситуації на дорогах. Я не прибічник таких дій і нікого до них не закликаю. Але якщо влада не забезпечує право громадян на життя, народ має право прогнати цю владу геть і поставити іншу. Це сказав не я. Про це йдеться в перших рядках Декларації незалежності США.
Без покарання злочинців суспільство існувати не може. Питання лише в тому, чи правосуддя відправлятиметься в залі суду або на найближчій гілляці. Якщо панам депутатам до вподоби останній варіант – нехай не нарікають, коли натовп візьметься за них. Я цього не хочу, але мене не питатимуть. Я можу тільки попередити. Я це зробив.

Голова Асоціації велосипедистів Києва Дмитро Александров.

інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив