ВИМОГИ ДО КМДА ЩОДО СТВОРЕННЯ У МІСТІ КИЄВІ ВЕЛОСИПЕДНОЇ ІНФРАСРУКТУРИ

Цей список був представлений представниками АВК першому заступнику Київського міського голови під час зустрічі 26.06.2008 . Після обговорення кожного пункту сторони дійшли згоди про можливість та необхідність їхнього планомірного втілення в місті Києві протягом найближчих років (окрім пункту 7).

1.

Розробка “Київпроектом” цільової програми створення велосипедної інфраструктури на основі пропозицій Асоціації велосипедистів Києва та з урахуванням досвіду європейських міст-побратимів Києва

передбачено розпорядженням Київського міського голови

2.

Підтримка цільової програми перед Київрадою, передбачення котшів на її виконання в бюджеті на 2009 рік.
3. Передбачення відокремлених від проїжджої частини велодоріжок на мостах через Дніпро, що зараз будуються (Подільсько-Воскресенський та Автомобільно-залізничний) передбачено п.6 плану заходів
4. Надання тротуарам на Московському мості і Мості Патона статусу пішохідно-велосипедних доріжок, що передбачено Правилами дорожнього руху, відповідний ремонт й облаштування передбачено п.8. плану заходів
5. Створення велосипедної смуги на Парковому мості, унеможливлення заїзду на нього автомобілів передбачено п.7. плану заходів
6. Адаптація фунікулера до провозу велосипедів передбачено п.8. плану заходів
7. Адаптація метрополітену до провозу велосипедів не в години пік Вимогу знято
8. Облаштування велосипедних парковок біля КМДА та районних адміністрацій, а також біля всіх державних та муніципальних установ у м. Києві винесено в окрему постанову
9. Узгодження всіх проектів документів щодо велосипедної інфраструктури з Асоціацією велосипедистів Києва передбачено п.11. плану заходів
10. Запровадження правил облаштування велостоянок у громадських місцях, які б не вимагали від власників закладів додаткових узгоджень винесено в окрему постанову
11. Створення в Києві системи прокату публічних велосипедів за прикладом Парижа та Відня передбачено п. 7 розпорядження Київського міського голови, винесено в окрему постанову
12. Проведення міських освітніх кампаній для водіїв автотранспорту і велосипедистів стосовно безпечного водіння в місті передбачено п.10. плану заходів
інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив