Заява Асоціації велосипедистів Києва
з приводу обмеження в’їзду в місто великовантажного транспорту.

 АВК вже неодноразово виявляла серйозне занепокоєння безконтрольним збільшенням кількості автомобілів на вулицях нашого міста. На нашу думку, відсутність обмежень на користування автотранспортом може призвести до транспортного колапсу – стану речей, при якому в заторах стоятимуть навіть автомобілі аварійних і рятувальних служб, не кажучи вже про пересічних громадян.

Таким чином, необхідність впорядкування руху автотранспорту назріла вже давно і першим кроком на цьому шляху стало розпорядження Київського міського голови Л. Чернівецького від 1 червня 2008 року.

Разом з тим, ми зауважуємо, що суто адміністративними заходами проблему перевантаження вулиць м. Києва неможливо розв’язати. Потрібно проводити комплексну транспортну політику, яка включатиме:

  • Розвиток громадського пасажирського транспорту, надання йому переваг в русі, зокрема виділення для нього окремих смуг руху;
  • Створення інфраструктури для велосипедного транспорту, його популяризація на міському рівні;
  • Будівництво швидкісних транзитних магістралей, зокрема добудову Окружної дороги на лівий берег Дніпра;
  • Узгодження ділової активності в різних районах міста з можливостями існуючої транспортної інфраструктури в цих районах;
  • Підсилення контролю за виконанням правил дорожнього руху, впровадження дієвої і невідворотної відповідальності за їх порушення.


АВК сподівається, що міська адміністрація послідовно і систематично проводитиме ці заходи.

Київ, 03.06.2008
інші цікаві матеріали

У проекті бюджету Києва на 2018 рік зникли 50 млн грн, заплановані на розвиток велоінфраструктури. Це пряме порушення київською міською владою зобов’язання, взятого на себе

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив