Цього року столична влада презентує пілотний проект розміщення велосипедних доріжок на вулицях Києва. Про це повідомляє proUA.com посиланням на прес-службу КМДА.

“Пілотний проект ми презентуємо найближчим часом – на Столичному шосе в бік Конча-Заспи. Багато велосипедистів люблять цей напрямок, оскільки там розташований ліс, рекреаційна зона. Окрім того, це одна з не надто завантажених доріг міста”, – заявив перший заступник мера Києва Денис Басс. Читати далі

Цього року столична влада презентує пілотний проект розміщення велосипедних доріжок на вулицях Києва. Про це повідомляє proUA.com посиланням на прес-службу КМДА.

“Пілотний проект ми презентуємо найближчим часом – на Столичному шосе в бік Конча-Заспи. Багато велосипедистів люблять цей напрямок, оскільки там розташований ліс, рекреаційна зона. Окрім того, це одна з не надто завантажених доріг міста”, – заявив перший заступник мера Києва Денис Басс.

За його словами, спеціальна розмітка для виділення доріжок велосипедистам буде нанесена новим матеріалом, теплим пластиком, який хоча і дорожчий від звичайного матеріалу для нанесення розмітки, але значно довговічніший. “Ми запланували створити велосипедні доріжки на близько 50 великих вулицях. Більша частина з них розташована у напрямку виїзду з міста у рекреаційні зони, які особливо люблять велосипедисти. Для визначення місця розташування доріжок ми проводили спеціальні опитування серед велосипедистів”, – повідомив Басс.

За його словами, після реалізації пілотного проекту та аналізу його ефективності розпочнеться виконання програми розміщення велосипедних доріжок, яку заплановано втілити у життя протягом року.

Вартість робіт, які передбачають нанесення розмітки та встановлення спеціальних дорожніх знаків, становить близько 5 млн. грн. Окрім того, за словами Басса, київська влада співпрацює з ДАІ, яка в рамках проекту буде відстежувати культуру водіїв, проводити роз’яснювальну роботу, а пізніше і штрафувати водіїв автомобілів-порушників, які заїжджатимуть на велосипедні доріжки.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед