В розпорядження АВК попав офіційний документ, який ми наводимо нижче без змін:

Україна
Оболонська районна у м. Києві державна адміністрація

24.01.2008 № 03-4487

Начальнику головного управління транспорту КМДА
Шпильовому І.Ф,
01030 м. Київ-30 вул. Леонтовича, 6

Депутату Київради
Березенку С.І.

Шановний Іване Федоровичу!

На виконання доручення Київського міського голови Черновецького Л.М. від 27.12.2007 №49101 інформую, що облаштування велосипедних маршрутів на цей час можливе:

  • по Московському проспекту від Московського мосту до вул Лайоша Гавро, по вул. Приозерній і ділянці пр. Г.Сталінграду до Московського мосту;
  • по вул. Прирічній та Оболонській набережній;
  • по вул. Богатирській.

Невеликий потік пішоходів вздовж ділянок цих вулиць дозволяє використовувавти існуючі пішоходні тротуари для пересування велосипедистів.

Влаштування велосипедних маршрутів вдовж [sic] вулиць Я.Івашкевича, Автозаводській [sic], С.Скляренка можливе при умові виділення цільового асигнування в рамках міського бюджету на 2008 рік. для облаштування окремих велосипедних доріжок, так як велика транспортна завантаженість цих вулиць не дозволяє використовувати їх проїжджі частини для безпечного пересування велосипедистів.

З повагою
заступник голови В.Артеменко


Таким чином, практично всі пропозиції АВК по облаштуванню мережі велосипедних доріжок, які стосуються Оболонського району, в принципі можуть бути проведені в життя. Певне занепокоєння викликає ділянка Московського проспекту на захід від вул. Лайоша Гавро, яка представляє собою майже суцільний ряд розв”язок – Петрівка, вул. Новокостянтинівська, вул. Фрунзе. Модернізація цієї ділянки до рівня, який забезпечить безпеку всіх учасників руху, можлива тільки в межах комплексної реконструкції.

інші цікаві матеріали

Кабінет міністрів України ухвалив постанову про зменшення максимальної дозволеної швидкості руху в населених пунктах з 60 км/год до 50 км/год. Постанова №883 «Про внесення змін до

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед