Неформальна велосипедна спільнота існує в Києві вже багато років. Традиційно, її представництво в Інтернет – сайт "Велокиїв". Ця спільнота зарекомендувала себе з найкращого боку своїми спортивними, туристичними, громадськими і іншими заходами, втім її неформальний статус не дозволяє ефективно розв"язувати всі проблеми. які стоять перед велосипедистами міста.

Так, усі акції "Велокиєва" готуються групами добровольців,  кожен з яких працює над тим, що їй подобається, скільки подобається і так, як вважає за потрібне. В такий спосіб можна підготувати вельми масштабну подію, але – однократну, або таку, що повторюється рік од року. Для планомірних тривалих зусиль така система не придатна.

З огляду на це, група велосипедистів заснувала АВК. Проте, ні в якому разі не може бути мови про розкол чи незгоду з цього приводу решти спільноти. Можна сказати так, що АВК – це частка спільноти велосипедистів, орієнтована на певні проблеми. Для їх розв"язання довелося легалізувати громадське об"єднання. Всі члени АВК тією чи іншою мірою беруть участь в інших заходах "Велокиєва", які їм цікаві.   

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.