Вчороа я відвідав єдину в Києві велодоріжку по вул. генерала П.Григоренка. Я взяв з собою фотоапарат, щоб зафіксувати зрушення, які там пройшли за останні півроку – з того часу, як АВК зацікавилася цім об”єктом.

Проте жодного зрушення, яке варто було б зафіксувати на світлині, за цей час не відбулося.

Нагадаю, що АВК ще в червні цього року звернулося до влади м. Києва зі скаргою на неналежне утримання цієї доріжки. Я не буду наводити тут текст цієї скарги бо він лише доповнює фотографії, які ми надіслали міським чиновникам разом зі скаргою.

Бордюр посеред велодоріжки На доріжці припарковані автівки ЇЇ поверхня забруднена землею, розмітка напівзтерта Дорожні знаки відсутні, або повернуті вбік На доріжці - бите скло За допомогою цих вазонів автомобілісти з сусідніх будинків вигорожують собі теріторію для парковки Найспритніші з них навіть розмітку нанесли

Втім, сказати, що стан речей абсолютно не змінився неможна. Успіхи в боротьбі є і у автомобілістів і у міста.

Спершу про приємне – тепер ніхто не може сказати, що не знав, що паркується на велодоріжці. КП “Київдорсервіс” виконало свою частку роботи і встановило на всіх перехресттях і в”здах на прибудинкові теріторії новеньки знаки “велосипедна доріжка” і “виїзд велосипедистів”. Маленька, але перемога. Тепер ми можемо вимагати від ДАІ евакуації автівок-порушників.  Відмазка “а я не знал” більше не проходитиме.

Але самих автівок порушників стало більше. Вони заасфальтували ще ділянку роздільного газону і намалювали там свою розмітку, почали встановлювати запори, які не дозволяють тим, в кого нема ключа, паркуватися на нашій доріжці. Тобто відбувається те, що і повсюдно – автівок більшає і вони вже не вміщаються навіть на незаконно захопленій теріторії.


Ці світлини з роздільною здатністю, достатньою для типографського відтворення а також листи міських органів з цієї проблеми зберігаються в архіві АВК.

інші цікаві матеріали

Громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва” розпочала новий проект “Зелене світло для велотранспорту в українських громадах”. Для АВК проект дає, зокрема, шанс протестувати новий формат Bike

У Києві 2-7 липня 2018 року пройде літня школа “Дизайн вулиць для якісного міського середовища та мобільності” для спеціалістів з транспортного планування та містобудування з

Вулична виставка «Велобум 1890-х» відкрилась 24 квітня на території Національного історичного музею України (вул. Володимирська, 2) з боку Десятинного провулку і триватиме до 29 травня