… до освітньо-пропагандистської кампанії “Тримай інтервал”
З легкої руки наших друзів, адміністрації сайту “Велокиїв”, налагоджений випуск дивних витворів, які поки що отримали робочу назву “нарюкзачник”. Це прямокутнк із білої тканини 24*29 см , на який міцними фарбами нанесений ось такий заклик:
 В кутах цього виробу легкої промисловості знаходяться чотири люверси. За допомогою цих люверсів і гумових стрічок його слід припнути на рюкзак, і, їдучи містом, трошки попрацювати живим агітатором.
Вдосконалений варіант нарюкзачника містить світлоповертаючу смугу і, таким чином, сприяє безпеці руху не тільки “взагалі”, але і робить більш помітним свого носія.
Також є наліпки аналогічного змісту, але, як на мене, трохи замалого розміру – 8*10 см.
Придбати ці агітаційні засоби можна в магазині “Нова земля”
Вартість нарюкзачника – 7 грн, наліпки – 1 грн.
Власники магазину запевняють, що: “для нас это не бизнес как и деньги за плакаты – мы всё, что вы принесёте отдадим детям и в больницы”
Тож, шановні читачі, може одного разу не попиємо пива, але зроимо добру справу собі і тим, хто їздить поруч з нами?
інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.