… до освітньо-пропагандистської кампанії “Тримай інтервал”
З легкої руки наших друзів, адміністрації сайту “Велокиїв”, налагоджений випуск дивних витворів, які поки що отримали робочу назву “нарюкзачник”. Це прямокутнк із білої тканини 24*29 см , на який міцними фарбами нанесений ось такий заклик:
 В кутах цього виробу легкої промисловості знаходяться чотири люверси. За допомогою цих люверсів і гумових стрічок його слід припнути на рюкзак, і, їдучи містом, трошки попрацювати живим агітатором.
Вдосконалений варіант нарюкзачника містить світлоповертаючу смугу і, таким чином, сприяє безпеці руху не тільки “взагалі”, але і робить більш помітним свого носія.
Також є наліпки аналогічного змісту, але, як на мене, трохи замалого розміру – 8*10 см.
Придбати ці агітаційні засоби можна в магазині “Нова земля”
Вартість нарюкзачника – 7 грн, наліпки – 1 грн.
Власники магазину запевняють, що: “для нас это не бизнес как и деньги за плакаты – мы всё, что вы принесёте отдадим детям и в больницы”
Тож, шановні читачі, може одного разу не попиємо пива, але зроимо добру справу собі і тим, хто їздить поруч з нами?
інші цікаві матеріали

Департамент транспортної інфраструктури КМДА зробив бюджетний запит на 2018 рік на велоінфраструктуру в сумі 50 млн грн. Відповідно до Стратегії розвитку Києва 2025 ДТІ визначив

16-19 листопада відбулася школа-воркшоп для студентів транспортних та урбаністичних спеціальностей. Учасники школи розробили проекти з трансформації однієї з центральних площ міста та презентували їх перед

Асоціація велосипедистів Києва оновила порадник з рекомендаціями про облаштування велопарковок. Буклет доступний онлайн і містить поради з розміщення та форми велопарковок біля магазинів, закладів харчування