Саме таку думку намагаються донести до глядачів автори цього соціального рекламного роліка

Британський клуб велосипедистів (Cyclists’ Touring Club) створив 60-секундний відеоролік, в якому американська модель Женев”єва Лав Лейк дає розуміти, що будь хто, пересідаючи на велосипед, робить вчинок, вартий супергероя. AutoExpress повідомляє, що на створення ролика, який побачать більше трьох мільйонів мешканців Великобританії, уряд виділив грант приблизно $ 585 тис.  
Асоціація Велосипедистів Києва може лише мріяти про такий ступінь розуміння державними інституціями велосипедного транспорту як чинника, здатного посприяти розв”язанню цілої низки транспортних, екологічних та медичних проблем. 
Наступного місяця цей ролик будуть показувати в усіх британських кинотеатрах перед фільмами. Головною “фокус-групою” ролика повинні бути ті автомобілісти, чий щоденний пробіг не перевищує трьох миль чи близько 5 км. За статистикою, абсолютна більшість поїздок сучасної людини знаходиться в цих межах.  Подолати цю відстань на велосипеді можливо всього за 20 хвилин, не витративши ані краплі нафти і не створюючи шкідливих викидів.
Дивитися ролик

інші цікаві матеріали

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.

Коли: середа, 13 вересня 2017 року, 17:00-19:00 та субота, 16 вересня 2017 року, 12:00-14:00 Де: понад 20 перехресть, 7 районів Києва Організатор: Асоціація велосипедистів Києва     Четвертий