Саме таку думку намагаються донести до глядачів автори цього соціального рекламного роліка

Британський клуб велосипедистів (Cyclists’ Touring Club) створив 60-секундний відеоролік, в якому американська модель Женев”єва Лав Лейк дає розуміти, що будь хто, пересідаючи на велосипед, робить вчинок, вартий супергероя. AutoExpress повідомляє, що на створення ролика, який побачать більше трьох мільйонів мешканців Великобританії, уряд виділив грант приблизно $ 585 тис.  
Асоціація Велосипедистів Києва може лише мріяти про такий ступінь розуміння державними інституціями велосипедного транспорту як чинника, здатного посприяти розв”язанню цілої низки транспортних, екологічних та медичних проблем. 
Наступного місяця цей ролик будуть показувати в усіх британських кинотеатрах перед фільмами. Головною “фокус-групою” ролика повинні бути ті автомобілісти, чий щоденний пробіг не перевищує трьох миль чи близько 5 км. За статистикою, абсолютна більшість поїздок сучасної людини знаходиться в цих межах.  Подолати цю відстань на велосипеді можливо всього за 20 хвилин, не витративши ані краплі нафти і не створюючи шкідливих викидів.
Дивитися ролик

інші цікаві матеріали

Центром Києва проїхали понад 500 учасниць Велопараду дівчат #KyivCycleChic, які продемонстрували, що поїздки на велосипеді можливі з будь-якої нагоди і в одязі на будь-який смак

До Клубу велобізнесу приєднався новий член – фармацевтична корпорація «Артеріум». Які цінності та місія вашого бізнесу/компанії? Ми створюємо, виробляємо та просуваємо на ринок якісні й

У Києві 7 липня розпочався велосипедний промотур, який проїде українською ділянкою майбутнього туристичного веломаршруту Євровело-4 і завершиться в Кракові (Польща). Промотур проїде через шість областей