Саме таку думку намагаються донести до глядачів автори цього соціального рекламного роліка

Британський клуб велосипедистів (Cyclists’ Touring Club) створив 60-секундний відеоролік, в якому американська модель Женев”єва Лав Лейк дає розуміти, що будь хто, пересідаючи на велосипед, робить вчинок, вартий супергероя. AutoExpress повідомляє, що на створення ролика, який побачать більше трьох мільйонів мешканців Великобританії, уряд виділив грант приблизно $ 585 тис.  
Асоціація Велосипедистів Києва може лише мріяти про такий ступінь розуміння державними інституціями велосипедного транспорту як чинника, здатного посприяти розв”язанню цілої низки транспортних, екологічних та медичних проблем. 
Наступного місяця цей ролик будуть показувати в усіх британських кинотеатрах перед фільмами. Головною “фокус-групою” ролика повинні бути ті автомобілісти, чий щоденний пробіг не перевищує трьох миль чи близько 5 км. За статистикою, абсолютна більшість поїздок сучасної людини знаходиться в цих межах.  Подолати цю відстань на велосипеді можливо всього за 20 хвилин, не витративши ані краплі нафти і не створюючи шкідливих викидів.
Дивитися ролик

інші цікаві матеріали

Вулична виставка «Велобум 1890-х» відкрилась 24 квітня на території Національного історичного музею України (вул. Володимирська, 2) з боку Десятинного провулку і триватиме до 29 травня

​Асоціація велосипедистів Києва оголошує конкурс на надання послуг з просування у соціальних мережах.​ Обов’язки: Участь у розробці та реалізації комунікаційних кампаній для соціальних мереж; Участь у розробці

На 21 з 22 вулиць Києва, де планується підвищити швидкість понад 50 км/годину, є ризик ДТП. Про це свідчать результати аналізу ризиків підвищення швидкості на