Саме таку думку намагаються донести до глядачів автори цього соціального рекламного роліка

Британський клуб велосипедистів (Cyclists’ Touring Club) створив 60-секундний відеоролік, в якому американська модель Женев”єва Лав Лейк дає розуміти, що будь хто, пересідаючи на велосипед, робить вчинок, вартий супергероя. AutoExpress повідомляє, що на створення ролика, який побачать більше трьох мільйонів мешканців Великобританії, уряд виділив грант приблизно $ 585 тис.  
Асоціація Велосипедистів Києва може лише мріяти про такий ступінь розуміння державними інституціями велосипедного транспорту як чинника, здатного посприяти розв”язанню цілої низки транспортних, екологічних та медичних проблем. 
Наступного місяця цей ролик будуть показувати в усіх британських кинотеатрах перед фільмами. Головною “фокус-групою” ролика повинні бути ті автомобілісти, чий щоденний пробіг не перевищує трьох миль чи близько 5 км. За статистикою, абсолютна більшість поїздок сучасної людини знаходиться в цих межах.  Подолати цю відстань на велосипеді можливо всього за 20 хвилин, не витративши ані краплі нафти і не створюючи шкідливих викидів.
Дивитися ролик

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та