18 жовтня 2007 року депутати Київради створили робочу групу, яка має опрацювати пропозиції Асоціації велосипедистів Києва та підготувати проекти рішень щодо створення в Києві інфраструктури для користувачів велосипедного транспорту. Робочу групу очолив депутат Київради Сергій Березенко, до якого Асоціація раніше звернулася з відповідним листом.

У своїх рекомендаціях Асоціація велосипедистів Києва запропонувала київський владі вже найближчими роками облаштувати п’ять магістральних велосипедних маршрутів довжиною 6-10 кілометрів кожен. Три з них мають з’єднати лівий та правий береги (по мостах Патона, Московському та Подільському мостовому переходу), один – пройти по Набережній, і ще один – через Труханів острів, від Московського мосту до Поштової площі.

Запропоновані велосипедні маршрути

У більшості випадків велодоріжки мають бути побудовані так, аби не зменшувати ширину проїжджої частини. Так, на мостах через Дніпро маловикористовувані пішохідні зони можуть бути перероблені на велосипедно-пішохідні доріжки. Крім того, пакет пропозицій містить рекомендацію спростити порядок індивідуального встановлення велосипедних стоянок біля закладів торгівлі та громадського обслуговування, який, на думку Асоціації, зараз є надто складним для власників цих закладів.

Асоціація велосипедистів Києва наголошує, що це перший випадок, коли тема створення інфраструктури для велосипедного транспорту отримала підтримку з боку міських органів влади.

Посилання на документи:

Облаштування велосипедних парковок в місті Києві (PDF, 580 kb)

Облаштування мережі велосипедних доріжок в Києві (PDF, 1,1 mb)

 

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.