В липні 2007 року ДАІ попросила Київську міську адміністрацією відновити занедбану велосипедну доріжку по проспекту Григоренка – чи не єдиний артефакт велосипедної інфраструктури в усьому Києві. Але далі справа не зрушила.

Нагадаємо, в червні 2007 року Асоціація велосипедистів Києва написала до ДАІ скаргу про нікчемний стан велодоріжки. В результаті проведеної перевірки з виїздом на місце автоінспекція встановила, що більшість дорожніх знаків та розмітки, що позначають зазначену доріжку, дійсно відсутні. Не облаштовані заниження бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами. Крім того, на окремих ділянках, велосипедна доріжка використовується не за призначенням  – влаштовано паркувальні майданчики та встановлено фізичні перешкоди у вигляді декоративних клумб, – йдеться в листі, підписаному заступником начальника столичної автоінспекції О.М.Підшморгою.

Державтоінспекція в своєму листі офіційно просила столичну адміністрацію встановити дорожні знаки на велосипедній доріжці та виконати роботи по заниженню бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами та нанесенню дорожньої розмітки.

На жаль, далі за виїзд на місце та кілька листів справа не рушила. За півроку ані ДАІ, ані КМДА, ані керівництво Дарницького району не знайшли в собі сили впорядкувати горе-велодоріжку.

інші цікаві матеріали

Фахівці київської юридичної клініки надаватимуть велосипедистам, що потрапили у ДТП, ряд безкоштовних послуг.   Колектив юридичної клініки “Соціальна справедливість” при ДВНЗ “КНЕУ ім.В.Гетьмана” пропонує такі види

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва. АВК продовжує серію публікацій про членів Клубу велобізнесу.

В рамках ремонту на Парковому мосту в Києві кольором виділили місце для руху велосипедистів по центру завширшки 3 м при ширині моста 7 м. Частина