В липні 2007 року ДАІ попросила Київську міську адміністрацією відновити занедбану велосипедну доріжку по проспекту Григоренка – чи не єдиний артефакт велосипедної інфраструктури в усьому Києві. Але далі справа не зрушила.

Нагадаємо, в червні 2007 року Асоціація велосипедистів Києва написала до ДАІ скаргу про нікчемний стан велодоріжки. В результаті проведеної перевірки з виїздом на місце автоінспекція встановила, що більшість дорожніх знаків та розмітки, що позначають зазначену доріжку, дійсно відсутні. Не облаштовані заниження бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами. Крім того, на окремих ділянках, велосипедна доріжка використовується не за призначенням  – влаштовано паркувальні майданчики та встановлено фізичні перешкоди у вигляді декоративних клумб, – йдеться в листі, підписаному заступником начальника столичної автоінспекції О.М.Підшморгою.

Державтоінспекція в своєму листі офіційно просила столичну адміністрацію встановити дорожні знаки на велосипедній доріжці та виконати роботи по заниженню бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами та нанесенню дорожньої розмітки.

На жаль, далі за виїзд на місце та кілька листів справа не рушила. За півроку ані ДАІ, ані КМДА, ані керівництво Дарницького району не знайшли в собі сили впорядкувати горе-велодоріжку.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.