В липні 2007 року ДАІ попросила Київську міську адміністрацією відновити занедбану велосипедну доріжку по проспекту Григоренка – чи не єдиний артефакт велосипедної інфраструктури в усьому Києві. Але далі справа не зрушила.

Нагадаємо, в червні 2007 року Асоціація велосипедистів Києва написала до ДАІ скаргу про нікчемний стан велодоріжки. В результаті проведеної перевірки з виїздом на місце автоінспекція встановила, що більшість дорожніх знаків та розмітки, що позначають зазначену доріжку, дійсно відсутні. Не облаштовані заниження бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами. Крім того, на окремих ділянках, велосипедна доріжка використовується не за призначенням  – влаштовано паркувальні майданчики та встановлено фізичні перешкоди у вигляді декоративних клумб, – йдеться в листі, підписаному заступником начальника столичної автоінспекції О.М.Підшморгою.

Державтоінспекція в своєму листі офіційно просила столичну адміністрацію встановити дорожні знаки на велосипедній доріжці та виконати роботи по заниженню бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами та нанесенню дорожньої розмітки.

На жаль, далі за виїзд на місце та кілька листів справа не рушила. За півроку ані ДАІ, ані КМДА, ані керівництво Дарницького району не знайшли в собі сили впорядкувати горе-велодоріжку.

інші цікаві матеріали

15 серпня в Києві запустили в тестовому режимі безстанційний велопрокат Nextbike (байкшерінг). Що це Байкшерінг — це міський прокат велосипедів, який передбачає альтернативу міському громадському

У проект з реконструкції трамвайної лінії в межах Контрактової площі внесено пропозицію Асоціації велосипедистів Києва побудувати двосторонню велодоріжку по вул. Межигірській. Після тривалих перемовин у

Координаторка волонтерів АВК Марія Шененко поділилася з білоруськими велоактивістами досвідом проведення Велопараду дівчат у Києві. 11 та 12 серпня в межах фестивалю “Між Сожем та