В липні 2007 року ДАІ попросила Київську міську адміністрацією відновити занедбану велосипедну доріжку по проспекту Григоренка – чи не єдиний артефакт велосипедної інфраструктури в усьому Києві. Але далі справа не зрушила.

Нагадаємо, в червні 2007 року Асоціація велосипедистів Києва написала до ДАІ скаргу про нікчемний стан велодоріжки. В результаті проведеної перевірки з виїздом на місце автоінспекція встановила, що більшість дорожніх знаків та розмітки, що позначають зазначену доріжку, дійсно відсутні. Не облаштовані заниження бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами. Крім того, на окремих ділянках, велосипедна доріжка використовується не за призначенням  – влаштовано паркувальні майданчики та встановлено фізичні перешкоди у вигляді декоративних клумб, – йдеться в листі, підписаному заступником начальника столичної автоінспекції О.М.Підшморгою.

Державтоінспекція в своєму листі офіційно просила столичну адміністрацію встановити дорожні знаки на велосипедній доріжці та виконати роботи по заниженню бортового каменю у місцях перетину велосипедної доріжки з місцевими в’їздами та нанесенню дорожньої розмітки.

На жаль, далі за виїзд на місце та кілька листів справа не рушила. За півроку ані ДАІ, ані КМДА, ані керівництво Дарницького району не знайшли в собі сили впорядкувати горе-велодоріжку.

інші цікаві матеріали

Користувачів велосипеда в Києві поменшало на третину. При цьому вперше за два роки пропорція велосипедистів, що рухаються по дорозі і по тротуару, стала 50/50. Це

Сьогодні, 26 листопада, українські громадські організації та ініціативи, які працюють у сфері безпеки руху, презентували Маніфест за безпечні дороги. 26 організацій-учасниць закликають владу та суспільство

U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») нагородила переможця конкурсу «Велопрацедавець 2019» у Києві та підбила підсумки національного конкурсу у 8 містах. Конкурс «Велопрацедавець року» відзначає найзручніші