Київськи власті мають більше ніж туманне уявлення про те, з якого боку підходити до створення велосипедної інфраструктури в нашому місті. Такий висновок можна зробити з заяви, озвученої Денисом Бассом 27 вересня 2007 року.

Замість того, щоб почати встановлювати велостоянки та облаштовувати доріжки для велосипедистів, чого вже кілька років вимагають столичні велосипедисти, заступник мера планує укласти контракт з французською фірмою про відкриття муніципального велопрокату.

Сьогодні заступник столичного мера Денис Басс, відповідаючи на запитання журналістів, привідкрив плани мерії щодо розвитку велосипедного транспорту.

«Есть очень хорошый опыт в Париже – там установлено порядка 2000 установок, и 20 тысяч велосипедов (йдеться про муніципальну мережу прокату велосипедів, яка відкрилася в Парижі у 2007 році – примітка АВК). Их опыт достаточно позитивно отразился на жизни города. Он уже в течение 3 месяцев там эксплуатируется, и в принципе все социологи утверждают тот факт, что большая часть жителей пересаживаются с автомобилей на велосипеды. Сейчас такой проект внедряется в Москве. Мы уже провели переговоры с компанией, которая его делает. Это известная французская компания – они также занимаются рекламой и делают как правило эти проекты в рамках инвестиционной программы» – заявив Басс.

Асоціація велосипедистів Києва (АВК) оцінює ініціативу Басса як таку, що напевно не буде реалізована.

Дмитро Александров, голова АВК:
«Власті Парижа вже не один рік ведуть роботу по створенню належних умов для користування велосипедами. В столиці Франції, за нашими даними, муніципалітет утримує 370 км велодоріжок і 5000 обладнаних велосипедних стоянок, і ця мережа постійно зростає. Саме з цього варто почати київській адміністрації, і для цього зовсім не обов’язково чекати, поки це почне робити у себе мерія Москви. Велосипед не така коштовна річ, щоб пересічний киянин не міг його купити, але ніхто з нас не може утримувати свою приватну мережу велосипедних доріжок»

Пан  Александров додав, що велосипедисти Києва починаючи з 2004 року намагаються донести до влади свої вимоги. Але незважаючи на десятки масових акцій та листів, жоден з заступників мера досі не проявив бажання зустрітися з представниками прихильників велотранспорту. «Ми маємо цілий комплекс пропозицій до мерії, які можна почати втілювати хоч завтра. Ми вже надсилали їх поштою, але ніякої реакції по суті не дочекалися. Якщо Денис Басс дійсно планує щось робити для розвитку велотранспорту – ми готові передати наші напрацювання йому особисто в руки», – додав голова Асоціації. Как и где купить cервер hp для ведения бизнеса.

інші цікаві матеріали

Асоціація велосипедистів Києва презентує звіт “Велохелп”, волонтерської ініціативи по допомозі постраждалим у велоДТП, за червень 2017 року Червень був доволі свіжим місяцем, часом навіть не

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.