Після звільнення Івана Салія, який відповідав в КМДА за питання трансопрту, його функції перебрав на себе 29-річний перший зам мера Денис Басс. Він вже встиг публічно заявити про те, що влада нарешті почала розглядати велосипедний транспорт як альтернативу автомобілям.

— Деякі фахівці пропонують обмежити в’їзд автівок до центру Києва, можливо, це ефективніший спосіб ліквідації заторів?

— Я наведу один простий приклад — щільність доріг і вулиць у Парижі. Цей показник там сягає 15 км на квадратний кілометр міської площі. А в нас лише 2 км. Тобто в Парижі легше пересуватися на автомобілі, хоча машин там значно більше, ніж у нас. Останній мер Парижа ввів практику створення велосипедних майданчиків, і ця система доволі успішно працює. До слова, нині подібну запроваджуватимуть і в Москві. Ми також плануємо змінити розмітки, облаштувати велосипедні доріжки, перейти на альтернативні транспортні засоби. Що стосується обмеження кількості автівок, то Україна розташована в центрі Європи, тож цей показник зростатиме і далі. До 2010 року матимемо мільйон машин, тому не думати сьогодні про будівництво розв’язок просто не можна.

 

Повний текст статті доступний тут: http://www.kreschatic.kiev.ua/art/1190922853.html

інші цікаві матеріали

Створений у 2017 році Клуб велобізнесу – це прозорий спосіб підтримати розвиток велосипедного транспорту, яким займається Асоціація велосипедистів Києва.   АВК продовжує серію публікацій про

Сьогодні, 17 жовтня, на церемонії нагородження конкурсу “Велопрацедавець року 2017”, який проводить серед київських роботодавців Асоціація велосипедистів Києва, стало відомо компанію-переможця. Велопрацедавцем 2017 стала юридична

Як у країнах Європейського Союзу заохочують їздити велосипедом на роботу? Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та