Після звільнення Івана Салія, який відповідав в КМДА за питання трансопрту, його функції перебрав на себе 29-річний перший зам мера Денис Басс. Він вже встиг публічно заявити про те, що влада нарешті почала розглядати велосипедний транспорт як альтернативу автомобілям.

— Деякі фахівці пропонують обмежити в’їзд автівок до центру Києва, можливо, це ефективніший спосіб ліквідації заторів?

— Я наведу один простий приклад — щільність доріг і вулиць у Парижі. Цей показник там сягає 15 км на квадратний кілометр міської площі. А в нас лише 2 км. Тобто в Парижі легше пересуватися на автомобілі, хоча машин там значно більше, ніж у нас. Останній мер Парижа ввів практику створення велосипедних майданчиків, і ця система доволі успішно працює. До слова, нині подібну запроваджуватимуть і в Москві. Ми також плануємо змінити розмітки, облаштувати велосипедні доріжки, перейти на альтернативні транспортні засоби. Що стосується обмеження кількості автівок, то Україна розташована в центрі Європи, тож цей показник зростатиме і далі. До 2010 року матимемо мільйон машин, тому не думати сьогодні про будівництво розв’язок просто не можна.

 

Повний текст статті доступний тут: http://www.kreschatic.kiev.ua/art/1190922853.html

інші цікаві матеріали

За даними громадської організації “Мотохелп”, ДТП з велосипедистами в 2017 році було менше, ніж в 2016, на 17%.   Однак це не скасовує трагічну цифру

Друзі, вітаємо з новорічними святами! Дякуємо, що робите разом з нами Київ велосипедним. Пам’ятайте, що де пагорби, там і схили. Якщо вам важко їхати вгору,

Велоініціативи Києва зустрілися з керівниками Київської адміністрації і домовились про термінові кроки, щоб “розморозити” розвиток велоінфраструктури в місті. “Велоініціативи побачили готовність Віталія Кличка та команди