Після звільнення Івана Салія, який відповідав в КМДА за питання трансопрту, його функції перебрав на себе 29-річний перший зам мера Денис Басс. Він вже встиг публічно заявити про те, що влада нарешті почала розглядати велосипедний транспорт як альтернативу автомобілям.

— Деякі фахівці пропонують обмежити в’їзд автівок до центру Києва, можливо, це ефективніший спосіб ліквідації заторів?

— Я наведу один простий приклад — щільність доріг і вулиць у Парижі. Цей показник там сягає 15 км на квадратний кілометр міської площі. А в нас лише 2 км. Тобто в Парижі легше пересуватися на автомобілі, хоча машин там значно більше, ніж у нас. Останній мер Парижа ввів практику створення велосипедних майданчиків, і ця система доволі успішно працює. До слова, нині подібну запроваджуватимуть і в Москві. Ми також плануємо змінити розмітки, облаштувати велосипедні доріжки, перейти на альтернативні транспортні засоби. Що стосується обмеження кількості автівок, то Україна розташована в центрі Європи, тож цей показник зростатиме і далі. До 2010 року матимемо мільйон машин, тому не думати сьогодні про будівництво розв’язок просто не можна.

 

Повний текст статті доступний тут: http://www.kreschatic.kiev.ua/art/1190922853.html

інші цікаві матеріали

Опубліковано стратегічно важливий для Києва документ – проект велоконцепції, яка розроблялась за підтримки Асоціації велосипедистів Києва. «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в місті Києві» оприлюднила Київська міська

Асоціація велосипедистів Києва продовжує публікувати дослідження “Розподіл бюджетних коштів на велосипедну інфраструктуру: досвід ЄС та пропозиції для України”. Цього разу герой нашої розповіді – Данія.

Коли: середа, 13 вересня 2017 року, 17:00-19:00 та субота, 16 вересня 2017 року, 12:00-14:00 Де: понад 20 перехресть, 7 районів Києва Організатор: Асоціація велосипедистів Києва     Четвертий