Після звільнення Івана Салія, який відповідав в КМДА за питання трансопрту, його функції перебрав на себе 29-річний перший зам мера Денис Басс. Він вже встиг публічно заявити про те, що влада нарешті почала розглядати велосипедний транспорт як альтернативу автомобілям.

— Деякі фахівці пропонують обмежити в’їзд автівок до центру Києва, можливо, це ефективніший спосіб ліквідації заторів?

— Я наведу один простий приклад — щільність доріг і вулиць у Парижі. Цей показник там сягає 15 км на квадратний кілометр міської площі. А в нас лише 2 км. Тобто в Парижі легше пересуватися на автомобілі, хоча машин там значно більше, ніж у нас. Останній мер Парижа ввів практику створення велосипедних майданчиків, і ця система доволі успішно працює. До слова, нині подібну запроваджуватимуть і в Москві. Ми також плануємо змінити розмітки, облаштувати велосипедні доріжки, перейти на альтернативні транспортні засоби. Що стосується обмеження кількості автівок, то Україна розташована в центрі Європи, тож цей показник зростатиме і далі. До 2010 року матимемо мільйон машин, тому не думати сьогодні про будівництво розв’язок просто не можна.

 

Повний текст статті доступний тут: http://www.kreschatic.kiev.ua/art/1190922853.html

інші цікаві матеріали

Велодружні музеї, бібліотеки, театри та інші громадські заклади відтепер можуть безкоштовно отримати сертифікат Bike Friendly Company, який створила U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»). Отримати безкоштовний

Кілька сотень людей проїхались велосипедом по Києву безпечно та стильно під час Велопараду дівчат #KyivCycleChic 2019. Велопарад дівчат вдев’яте організувала U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва»).

Українських роботодавців запрошують до участі в національному конкурсі «Велопрацедавець 2019», який вперше проходить у восьми містах України: Київ, Харків, Полтава, Кривий Ріг, Запоріжжя, Херсон, Вінниця